۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۱۵۱۴۹۳
رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه:

حماسه 9 دی اوج بصیرت ملت ایران در دفاع از ولایت و اسلام است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام با بیان این که بی بصیرتی آدمی را در دام فتنه گرفتار می کند، خاطرنشان کرد: در فتنه سال 88 نیز بی بصیرت ها در دام فتنه دشمنان گرفتار شدند.
حجت الاسلام تقوي رييس شوراي سياست گذاري ائمه جمعه کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سیدرضا تقوی، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، امروز در کنگره ملی حضرت فاطمه زهرا (س) که در آستانه مبارکه پهنه کلای ساری برگزار شد با گرامیداشت حماسه نهم دی گفت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی در 9 دی 88 اوج تبعیت خود از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را به دنیا نشان دادند.

 

وی با بیان این که مردم در نهم دی ثابت کردند که دلداده رهبر انقلاب هستند، افزود: این روز تاریخی روز افزایش بصیرت سیاسی مردم در دفاع از آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی است.

 

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به این که مردم کشورمان در حماسه عظیم 9 دی ثابت کردند که عاشقان حقیقی اصل ولایت فقیه هستند، بیان داشت: این مردم دفاع از ارزش‌های والای اسلامی را وظیفه خود می دانند و هیچ گاه در این مسیر از دیگران جا نمانده‌اند.

 

حجت الاسلام تقوی با بیان این که دشمنان نظام اسلامی به خوبی می دانند که ملت ولایت مدار ایران اسلامی تا آخرین لحظه پای آرمان ها و ارزش‌‌های انقلاب خواهند ماند، تصریح کرد: مردم کشورمان به همین راحتی نخواهند گذاشت آرمان‌های شهدا و امام شهدا پایمال شود.

 

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که بی بصیرتی آدمی را در دام فتنه گرفتار می کند، خاطرنشان کرد: در فتنه سال 88 نیز بی بصیرت ها در دام فتنه دشمنان گرفتار شدند.

 

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با اشاره به این که ملت ایران اسلامی در نهم دی سال 88 زیر پرچمدار بزرگ انقلاب یعنی مقام معظم رهبری با بصیرتی انقلاب در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کردند، ادامه داد: این ملت به همه دنیا ثابت کردند که تابع ولی فقیه زمان هستند.

 

حجت الاسلام تقوی همچنین به نقش و موضع گیری های به حق و مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر فتنه ها اشاره کرد و گفت: آن موضع گیری های عالمانه همچنان چراغ راه کاروان انقلاب برای رسیدن به سر منزل مقصود است.

 

وی با بیان این که برخی بی بصیرت با شعار تقلب در انتخابات حرکت فتنه را کلید زدند، خاطرنشان کرد: اما ملت ایران با تبعیت و هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی اجازه پیش روی به فتنه گران را ندادند.

 

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه حضور بی نظیر ملت ایران در حماسه نهم دی را زمینه ساز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: آن حضور در سه دهه اخیر از عمر انقلاب کم نظیر بود.

 

حجت الاسلام تقوی با بیان این که آن حماسه عظیم در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ماندگار شد، ادامه داد: نهم دی را می توان روز عینیت یافتن پیام ولایت مداری ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی دانست.

 

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی های بارز حضرت فاطمه(س) اشاره کرد و گفت: آن بانوی نمونه اسلام بهترین الگو برای زنان در جامعه اسلامی است.

 

وی ولایت مداری را ویژگی مهم حضرت فاطمه(س) برشمرد و خاطرنشان کرد: آن بانوی ارزشمند اسلام همواره در دفاع از ولایت ثابت قدم بودند.

 

حجت الاسلام تقوی حضرت فاطمه زهرا(س) را به عنوان نخستین شهید در دفاع از ولایت علوی یاد کرد و بیان کرد: دفاع از حریم امامت و ولایت در حضرت فاطه زهرا(س) نمود عینی یافت./950/پ202/س

ارسال نظرات