۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۱۵۱۵۰۲
نماینده ولی فقیه در سپاه فتح:

دشمن با توهین به مقدسات درصدد تضعیف اسلام است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حسینی صدر با بیان این که دشمنان اصول و ارکان دین اسلام را زیر سوال برده اند تصریح کرد: دشمن با توهین به مقدسات درصدد تضعیف اسلام و شریعت الهی است و مردم این حرکت های بی شرمانه را بی پاسخ نگذاشته و در دفاع از اسلام و آرمانهای انقلاب پاسخ های دندان شکنی به دشمنان دادند.
نه دي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در جنوب غرب، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در همایش بصیرت و تجلی قدرت الهی که در یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: حماسه 9دی روز ایستادگی، پیروزی و گشایش فصل بصیرت بر روی ملت اسلامی ایران است که جلوه های حضور آن تجدید میثاق با ولایت بود.

وی با تأکید بر این که انقلاب اسلامی بزرگ ترین واقعه ای است که در طول تاریخ کشور ایران رخ داده است خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی معجزه ای بود که حماسه 9 دی ماه نماد دیگری از این معجزه را به تصویر کشید.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنانش ابراز داشت: رخداد عظیم 9 دی مردم را در برابر توطئه های دشمنان بصیرتر و آگاه تر از قبل ساخت.

حجت الاسلام حسینی صدر با بیان این که دشمنان اصول و ارکان دین اسلام را زیر سوال برده اند تصریح کرد: دشمن با توهین به مقدسات درصدد تضعیف اسلام و شریعت الهی است و مردم این حرکت های بی شرمانه را بی پاسخ نگذاشته و در دفاع از اسلام و آرمانهای انقلاب پاسخ های دندان شکنی به دشمنان دادند.

وی تاکید کرد: ملت اسلامی ایران با آینده نگری و پیروی از ولایت فقیه، فتنه دشمنان را خنثی و با جان و مال از اسلام و آرمان های انقلاب دفاع خواهند کرد.

وی با اشاره به این این که دشمنان انتخابات 88 را بستری برای اجرایی کردن نظریات خود قرار دادند، بیان داشت: حماسه 9دی به یقین تجلی قدرت الهی، اتمام حجت، شناخت موقعیت واحساس مسؤولیت با حرکتی ایمانی از سوی مردم تجلی یافت./9458/ت303/ب

ارسال نظرات