۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۱۵۱۵۰۳
دبیر تشکل اساتید سطوح عالی حوزه:

قدرت حضور مردم از سلاح هسته‌ای بیشتر است

خبرگزاری رسا ـ دبیر تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم، نهم دی را روز بازخوانی پرونده یک توطئه دانست و با اشاره به موارد مشابه تاریخی، تنها ماندن ائمه معصومین(ع) را ناشی از عقب افتادگی خواص از مردم دانست.
حجت الاسلام حسيني دبير تشکل اساتيد سطوح عالي و خارج حوزه علميه قم

حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی، دبیر تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به ضرورت پاسداشت ایام مهم تاریخ انقلاب اسلامی، روز نهم دی را بازخوانی پرونده یک توطئه‌ پیچیده دانست و گفت: این توطئه می‌توانست نظام مقدس جمهوری اسلام را تهدید کرده و تا مرز نابودی پیش ببرد.

امام جمعه مشهد اردهال افزود: این حادثه از آن جهت که در فتنه‌های مشابه و احتمالی آینده امکان بروز آن وجود دارد، باید درس عبرتی باشد تا همیشه آمادگی دفاع داشته باشیم و از سویی دیگر اعلام پیمان و میثاقی مجدد با ولی فقیه و رهبری در جهت پیشبرد اهداف مقدس نظام انقلاب اسلامی بود. 

وی اظهار داشت: همه اقشار ملت باید این حادثه را مجددا مطالعه کرده و با موجبات آن آشنا شوند و آن چیزی را که باعث جلوگیری این فتنه عظیم شد بازخوانی کنند. 

این استاد حوزه در ادامه عظمت این حماسه را در تبلور حضور یکپارچه ملت،‌ به ویژه اقشار انقلابی، بسیجی و غیرتمندان دانست و با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر پشتیبانی ملت از نظام، بیان داشت: قدرت حضور ملت از سلاح هسته‌ای بیشتر است و دشمنان نظام در محاسبات شان علیه جمهوری اسلامی ایران دچار اشتباه شده‌اند و باید گفت این حضور در کشورهای دیگر نمونه‌ای ندارد. 

وی ابراز داشت: علت به ثمر نرسیدن انقلاب‌ها و تحرکات مردم در افغانستان، مصر، بحرین و حتی اروپا نبود مکمل و رهبری واحد است و آن چیزی که خداوند به ملت ایران عطا کرده همین تعامل، تکامل و یکپارچگی ملت با رهبری است.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به سعی برخی افراد و چهره‌ها در جهت ایجاد شکاف بین رهبری و مردم، تصریح کرد: این‌گونه مسائل در زمان ائمه معصومین(ع) نیز وجود داشت و در تاریخ  با مواردی همچون ایجاد فاصله بین لشگریان و امام علی(ع)، امام حسن(ع) و امام حسین(ع) بر می‌خوریم، اما در زمان حاضر دشمنان نتوانستند ملت را از رهبری جدا کنند.

وی اضافه کرد: مردم می‌دانند چه کسی را همراهی کرده و چه زمانی به صحنه آمده و نفرت خود را از دشمنان نشان دهند و باید گفت همین مسأله رمز عظمت و پیروزی انقلاب اسلامی است و بر همین اساس نظام اسلامی در جهان می‌تواند تعیین کننده بوده و بر بلندای قله‌های عزت شیعی بایستاد./908/ت302/ج

ارسال نظرات