۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۱۵۱۵۱۴
حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی:

مردم برای حفظ انقلاب ملاحظه هیچ فردی را نخواهند کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور آرامش و صبر مردم در ابتدای شکل گیری جریان فتنه را ناشی از ولایت مداری آنها دانست و گفت: مردم از همان ابتدا هوشیار و بیدار بودند و راه خود را از فتنه گران جدا کردند.
حجت الاسلام والمسلمين محمود رضا جمشيدي

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر این که مردم از ابتدای شکل گیری جریان فتنه 88 بیدار و هوشیار بودند و راه خود را از فتنه گران جدا کردند، اظهار داشت: مردم بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب در مقابل تحرکات فتنه گران از خود آرامش نشان دادند.


وی افزود: بنا به مصلحتی که مسؤولان نظام تشخیص دادند مردم در درگیری ها حضور جدی پیدا نکردند اما بعد از حوادث روز عاشورا احساس کردند دیگر جای آرامش و صبر نیست به همین دلیل وظیفه اصلی خود را انجام دادند.


عضو جامعه مدرسین حوزه‌ علمیه‌ قم آغاز جریان فتنه را ناشی از بد رفتاری و بد منشی جریان سیاسی داخلی دانست و گفت: سران فتنه با عدم التزام به قانون انتخابات، بی توجهی به نتیجه انتخابات و تحریک طرفداران خود، بستر را برای سوء استفاده دشمن فراهم کردند.


مهم ترین پیام 9 دی تجدید پذیر بودن آن است
حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی مهم ترین پیام 9 دی را تجدید پذیری آن دانست و تصریح کرد: مردم ما نشان دادند هرگاه که نظام و رهبر معظم انقلاب نیاز به حضور آنها داشته باشند، از انجام این وظیفه دریغ نخواهند کرد؛ مردم هرجایی که احساس کنند موجودیت اسلام، انقلاب و رهبر به خطر می افتد ملاحظه هیچ کس را نخواهند کرد و تا پای جان از رهبر خود حمایت می کنند.


وی با تأکید بر خود جوش بودن حماسه 9 دی گفت: هیچ جریان و گروه سیاسی بوجود آوردنده این حماسه نبود بلکه 9 دی برخاسته از جان مردم و به دلیل ارادت آنها به نظام و رهبر معظم انقلاب شکل گرفت.


مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور حماسه 9 دی را برخاسته از اراده ملت دانست و ادامه داد: مردم دیدند فتنه گران با حمایت خارجی از وضعیت پیش آمده سوء استفاده حداکثری می کنند به همین خاطر آن عظمت و شکوه را رقم زدند.

 

روشنگری های رهبری از عمق توطئه دشمن در فتنه 88 پرده برداشت
عضو جامعه مدرسین حوزه‌ علمیه‌ قم با بیان این که رهبر معظم انقلاب در خط اول مبارزه با فتنه بودند، گفت: ایشان با هوشمندی و رصد دقیق جریان ها از عمق توطئه دشمن پرده برداشت و این هدایتگری خردمندانه سبب شد مردم عاشقانه به صحنه بیایند.


حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی اضافه کرد: فتنه گران با غبار آلود کردن فضای کشور می خواستند به اهداف خود دست پیدا کنند اما رهبر معظم انقلاب با بصیرت افزایی و تبیین فتنه برای خواص و عموم مردم همه را متوجه این خطر تهدید کننده انقلاب و اسلام کردند.


وی در تبیین ماهیت 9 دی گفت: این حماسه اراده ملت ایران اسلامی در حفظ دستاوردها، کیان انقلاب و اعلام وفادرای به رهبر معظم انقلاب بود.


مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور 9 دی را همانند سایر روزهای حماسی تاریخ انقلاب دانست و بیان داشت: عظمت این روز با ایام 22 بهمن و روز قدس که یادگار امام(ره) هستند، برابری می کند؛ 9 دی از ایام الله های انقلاب اسلامی است و برای زنده نگه داشتن آن نباید از هیچ تلاشی مضایقه کنیم./928/ت302/ج

ارسال نظرات