۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۱۵۱۵۲۹
مسؤول بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان‌شرقی:

فتنه 88 حاصل توطئه‌های گذشته علیه نظام اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام سرایی گفت: استکبار جهانی در سه دهه گذشته و در زمان انتخابات مختلف همواره به دنبال دسیسه‌چینی و راه‌اندازی شورش های خیابانی بودند.
نه دي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام عبدالرحیم سرایی، مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان‌شرقی، امروز در نشست روشنگری و بصیرت شهرستان هریس اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی در سه دهه گذشته از هر راهی وارد شدند تا شاید این نظام اسلامی به بن‌بست برسد، غافل از این‌که ملت ولایت‌مدار ایران همچنان حافظ ارزش های انقلابی خود هستند.

 

وی با بیان این‌که هوشیاری، درایت و بصیرت‌بخشی رهبر معظم انقلاب اسلامی به همراه حضور در صحنه ملت فتنه بزرگ دشمنان را خنثی کرد، گفت: استکبار جهانی در طول سه دهه گذشته و در زمان انتخابات مختلف همواره به دنبال دسیسه‌چینی و راه‌اندازی شورش های خیابانی بودند، در حقیقت فتنه 88 برآیند تمامی توطئه‌های گذشته علیه نظام بود.

 

حجت الاسلام سرایی تبعیت از رهبر انقلاب را لازمه عبور به سلامت از پیچ تاریخی انقلاب اسلامی دانست و افزود: دشمنان نظام اسلامی می دانند مادامی که که مردم عامل به وظیفه دینی خود هستند و در تبعیت از ولایت شب و روز نمی شناسند، براندازی انقلاب اسلامی ایران و نظام ولایی ممکن نخواهد بود.

 

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر هوشیاری امت اسلامی در مصادره انقلاب اسلامی کشورهای منطقه اظهار داشت: در چنین شرایطی برای حفظ و استمرار این موفقیت‌ها باید از رفتارهای افراطی و تفریطی جلوگیری کرد، البته باید دانست که دشمنان برای توقف این قطار موفقیت اسلامی هیچگاه ساکت نخواهند بود.

 

وی با اشاره به این‌که بیداری اسلامی مردم منطقه از برکات ارزشمند پایداری مردم ایران در مقابل توطئه‌ها و فتنه‌های سه دهه گذشته استکبار جهانی بوده است، افزود: ملت های آزاده و عدالت خواه منطقه با پیروی از رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی ایران را الگوی خود قرار داده اند.

 

حجت الاسلام سرایی در پایان خواستار توجه و بهره‌مندی از عبرت‌های عاشورایی حماسه 9 دی شد و افزود: 8 و 9 دی از ایام الله است، چراکه از جمله روزهای سرنوشت ساز انقلاب اسلامی محسوب می شوند و ملت با حضور حماسی خود شعله های فتنه را خاموش کردند و بعد از 8 ماه آشوب و ناآرامی به آرامش رسید.

 

همچنین حجت الاسلام محمد رحمانی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هریس در سخنانی با اشاره به این‌که حماسه 9 دی ضعف دشمنان در مقابل مردم بصیر ایران را آشکار کرد، افزود: این حماسه آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) را به نسل سوم و جوانان یادآوری کرد./935/پ203/س

ارسال نظرات