۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۱۵۱۵۳۲
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

مردم هیچ گاه در دفاع از آرمان ها کوتاه نخواهند آمد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که حماسه عظیم و تاریخی نهم دی حرکتی خودجوش و براساس خواست و اراده قلبی ملت ایران بود، گفت: آن حماسه عظیم پاسخ دندان شکنی به همه فتنه گران داخلی و خارجی بود.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا‌ در بهشهر با گرامیداشت حماسه نهم دی ملت ایران، گفت: حماسه نهم دی اوج تجلی بصیرت ملت ایران در دفاع از آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری بود.

 

وی نهم دی را ایام الله نامید و با بیان این که ملت ایران اسلامی در چنین روزی از ارزش های الهی دفاع کردند، بیان داشت: ملت ایران هیچ گاه در مقابل هتاکان به آرمان های الهی سکوت نکرده و نخواهد کرد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که مردم کشورمان در نهم دی سال 88 بار دیگر شعور و بصیرت دینی خود را به رخ جهانیان کشیدند، بیان داشت: این مردم ثابت کردند ادامه دهنده حقیقی نهضت حسینی هستند.

 

حجت الاسلام و المسلمین جباری با بیان این که ملت ایران در نهم دی سال 88 حرکت در مسیر انقلاب و در سایه دین و ارزش های اسلامی را فریاد زدند، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان دفاع از آرمان های انقلاب را رسالت مهم برای خود می داند و هیچ گاه از این حق نیز کوتاه نخواهد آمد.

 

امام جمعه بهشهر با بیان این که روز نهم دی روز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران و یأس دشمنان بوده و پاسداشت این روز بزرگ وظیفه آحاد جامعه است، گفت: این حماسه تاریخی امتحان بزرگی برای ملت ایران و آشکار‌شدن ماهیت برخی چهره‌ها بود.

 

حجت الاسلام و المسلمین جباری با بیان این که ملت ایران اسلامی در نهم دی سال 88 عدالت‌محوری و استکبار‌ستیزی را به دنیا نشان دادند، افزود: آن حضور میلیونی ملت ایران در نهم دی کانون فتنه را نابود کرد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که حماسه عظیم و تاریخی نهم دی حرکتی خودجوش و براساس خواست و اراده قلبی ملت ایران بود، گفت: آن حماسه عظیم پاسخ دندان شکنی به همه فتنه گران داخلی و خارجی بود.

 

وی همچنین به نقش برجسته رهبر معظم انقلاب اسلامی در خاموش کردن آتش فتنه پس از انتخابات اشاره کرد و گفت: هدایت های مقام معظم رهبری همه توطئه ها را در نطفه خفه کرد و به فتنه‌گران اجازه نداند پای دشمنان را به کشور باز کنند./950/ت302/ج

ارسال نظرات