۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۱۵۱۵۴۰

تظاهرات فلسطینی ها در اعتراض به وضعیت نامناسب اسرا

خبرگزاری رسا ـ شهروندان فلسطینی به سیاسیت های دولت، اتحادیه عرب و کشور مصر در قبال بی توجهی به اسیران فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.
فلسطين

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از المرکز الفلسطینی للاعلام، ده‎ها نفر از شهروندان فلسطینی روز گذشته در هنگام ورود نبیل العربی دبیر کل اتحادیه عرب و محمود کامل وزیر خارجه مصر به رام الله، در مقابل مقر تشکیلات خودگردان تظاهرات کردند.


تظاهرکنندگان هدف اعتراض خود را عدم توجه اتحادیه عرب، مصر و تشکیلات خودگردان به اسیران در بند رژیم صهیونیستی دانستند و اعلام کردند: اسیران فلسطینی جزئی لاینفک از فلسطین محسوب می شوند و نباید به اسیرانی مانند سامرا عیساوی و ایمن الشراونه که در حال اعتصاب غذا هستند بی توجه بود.


معترضین در حالی که تصاویر اسیران فلسطینی را در دست داشتند خاطر نشان کردند: دولت مصر به عنوان ناظر بر تبادل اسیران نباید به وضعیت آنان بی توجه باشد در غیر این صورت مسؤولیت تمامی رنج‎های اسیران فلسطینی بر عهده آنهاست.


یکی از معترضین با انتقاد از کوتاهی مسؤولین فلسطین در مورد اسیران عنوان کرد: تشکیلات خودگرادان باید هیاتی به مصر بفرستد که مشکلات اسیران را حل وفصل کند./994/ب903/ک

 

ارسال نظرات