۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۱۵۱۵۴۵
رییس بسیج طلاب و روحانیون تهران:

سیاست‌مداران باید حریم ولایت را حفظ کنند

خبرگزاری رسا - رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران بزرگ اطاعت از رهبری و رعایت قانون را راه مقابله با نقشه‌های دشمن دانست و سرنوشت کسانی که حریم ولایت را می‌شکنند و به اوامر رهبری بی‌توجهی می‌کنند را مانند سرنوشت فتنه‌گران برشمرد.
حجت الاسلام امير حسين شاهاني، رييس بسيج طلاب و روحانيون تهران بزرگ

حجت الاسلام امیرحسین شاهانی، رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران بزرگ در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تاکید بر این‌که سیاست‌مداران باید چارچوب‌های اعتقادی و مبانی دینی را همواره مورد توجه قرار دهند و پا را از قانون فراتر نگذارند اظهار داشت: سیاست‌مداران باید حریم ولایت را حفظ کنند چرا که شکستن این حریم و بی‌توجهی به اوامر رهبری نتیجه خوبی برای هیچ یک از جناح‌های سیاسی داخل کشور در پی نخواهد داشت و درصورت تکرار این اشتباه همان سرنوشتی که برای جریان فتنه سال 88 به‌وجود آمد برای این افراد هم به‌وجود خواهد آمد.

حجت الاسلام شاهانی با اشاره به این‌که جریان فتنه حریم ولایت را رعایت نکرد گفت: ممکن است سایر جریان‌ها مانند جریان انحراف هم دچار همین اشتباه شوند اما سرنوشت همه آنها همان چیزی است که در نه دی مشاهده کردیم یعنی جریان‌هایی که سرپیچی از خط ولایت فقیه می‌کنند با آب دهان مردم مواجه خواهند شد و هیچ راهی برای چاره نخواهند داشت.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران بزرگ راهبرد دشمن برای انتخابات سال آتی را ایجاد اختلافات، درگیری‌ها و تنش خواند و گفت: دشمن  درپی آن است که اختلافات بین قوا بیش از اندازه بزرگ و بیرونی شود و با ایجاد ناامنی و اخلال در نظم کشور و ایجاد این شبهه که مبارزه با آمریکا و تحریم‌ها مانع ایجاد انسجام داخلی است، به دنبال تحقق اهداف خود می‌باشد.

وی در تبیین راهبرد دشمن خاطرنشان کرد: دشمن بیش‌تر به دنبال شانتاژهای تبلیغاتی است تا بحث تحریم‌ها را مرتبط با پایبندی به ارزش‌های اسلامی و انقلابی کند و از این طریق به ارزش‌های انقلاب و اعتقادات مردم ضربه بزند و انقلاب اسلامی را وادار به عقب‌نشینی در برابر استکبار جهانی بکند.

حجت الاسلام شاهانی هدف دیگر دشمن را دلسرد شدن مردم نسبت به آینده انقلاب دانست و ابراز کرد: آن راهبردی که ما باید مورد توجه قرار بدهیم رعایت قانون و گوش فرا دادن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب است تا بتوانیم خود را در برابر این خطرات بیمه کنیم.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران بزرگ با تاکید بر‌این‌که جریانات سیاسی همه باید حول محور ولایت فقیه حرکت کنند اظهار داشت: این جریانات باید چارچوب‌ها را رعایت کنند و از تخریب و حرکت‌های غیراخلاقی به شدت بپرهیزند، همچنین سیاه نمایی نباید در برنامه‌های آن‌ها نباشد و مردم را نسبت به آینده انقلاب اسلامی امیدوار کنند و آن‌ها را دعوت به حضور حداکثری در انتخابات آتی کنند.

وی در پایان گفت: اگر در این تحریم‌ها باتدبیر حرکت کنیم می‌توانیم آن‌ها را تبدیل به فرصت کنیم و همچنین زمینه را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنیم، اگر با تدبیر و توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که همواره توصیه به دقت در عملکردها داشتند، حرکت کنیم حضور مردم در انتخابات آتی هم مانند دوره‌های گذشته حداکثری خواهد بود./9598/ت302/ص

ارسال نظرات