۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۱۵۱۵۵۸
امام جمعه لردگان:

9 دی اخطار جدی به خواص بی‌بصیرت بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه لردگان چهارمحال و بختیاری گفت: جبهه کفر با هزینه‌های هنگفت با اجیرکردن نیروهای داخلی بی بصیرت طرح فروپاشی نظام اسلامی را به امضا رساندند؛ اما جبهه اسلام با هدایت رهبر معظم و بصیرت دینی مردم نقشه‌های دشمنان ر نابود ساخت.
حماسه 9دي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام حسن انصاری، امام جمعه لردگان، ظهر امروز در همایش گرمی‌داشت حماسه 9 دی که در مصلای لردگان برگزار شد، قرآن و دستورات الهی را بهترین عامل هدایت انسان ها دانست و گفت: آموزه های قرآنی و عبرت های دینی در طول زندگانی باید همراه انسان باشد و از آنها درس بگیرد.

امام جمعه لردگان با تأکید بر این که حوادث فتنه 88 از روی بی بصیرتی برخی از خواص اتفاق افتاده است، ابراز داشت: فتنه 88 توسط سازمان هایی طراحی شده که آرزوی نابودی نظام اسلامی را در سر می پرورانند؛ اما ملت بزرگ و مسلمان ایران به دشمنان فهماند که هرگز از ولایت فقیه و ارزش های اسلامی کوتاه نخواهد آمد.

حجت الاسلام انصاری با بیان این که فتنه 88 صف آرایی جبهه کفر و اسلام بود اذعان داشت: جبهه کفر با هزینه های هنگفت و سرسام آور با اجیر کردن نیروهای داخلی بی بصیرت طرح فروپاشی نظام اسلامی را به امضا رساندند؛ اما جبهه اسلام با رهبری داهیانه رهبر انقلاب و بصیرت دینی مردم نقش های دشمنان ر نابود ساختند.

امام جمعه لردگان حماسه 9 دی واقعه ای فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران خواند و گفت: گرامی داشت حوادث مهم و بزرگ انقلاب اسلامی سبب می شود که مردم با فتنه های دشمنان آشنا شوند و در آینده در برابر فتنه و توطئه های احتمالی استکبار جهانی ایستادگی و مقاومت کنند.

حجت الاسلام انصاری با تأکید بر این که حماسه 9 دی بزرگ ترین حماسه خودجوش مردمی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: در 9 دی ماه سال 88 مردم ایران همچون سیلی خروشان وارد صحنه شدند و از ارزش های انقلاب اسلامی ایران و نظام اسلامی دفاع کردند که این حضور تذکری جدی برای دشمنان و خواص بی بصیرت بود.

امام جمعه لردگان در بخش پایانی سخنانش تصریح کرد: ولایت فقیه عامل اصلی پایداری نظام اسلامی و استمرار انقلاب اسلامی ایران است که تاکنون با درایت رهبر انقلاب فتنه ها و هجمه های بسیاری دفع شده است که این خود سبب سربلندی ایران اسلامی در منطقه و جهان اسلام شده است./9461/پ202/س

ارسال نظرات