۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۱۵۱۵۶۰
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

دشمنان نظام به دنبال ایجاد فتنه‌های جدید هستند

خبرگزاری رسا ـ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که دشمنان نظام اسلامی همچنان به دنبال ایجاد فتنه های جدید در ایران اسلامی هستند ابراز داشت: ایران اسلامی موقعیت و موجودیت دولت های غربی را تهدید می کند.
عبدالله حاج صادقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدارن، امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی که در حوزه کمالیه خرم آباد برگزار شد، پیام حماسه 9 دی را را مقاومت و پایداری ملت ایران در برابر ارزش ها عنوان کرد و افزود: حماسه 9 دی مهر باطلی بر سال ها فتنه گری دشمنان انقلاب بود.

وی با بیان این که فتنه 88 به دنبال از بین بردن پیوند امت و ولایت بود اظهار داشت: حماسه 9 دی وجود دو نعمت ولی فقیه و ملت آگاه و همیشه در صحنه را زنده کرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدارن، در ادامه اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب با درایت و بصیرت توانست فتنه های دشمنان نظام اسلامی را خنثی کند.

حجت الاسلام حاج صادقی وجود ملت ولایت مدار را نعمتی بزرگ قلمداد کرد و گفت:  اظهار داشت:  مردم ایران اسلامی حماسه 9 دی را در پشتیبانی از مقام معظم رهبری خلق کردند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدارن، اتاق فکر فتنه 88 را استکبار جهانی معرفی کرد و گفت: امثال میر حسین و کروبی بازیگران غرب در ایران برای رسیدن به مقصود بودند.

وی با بیان این که همراهان فتنه 88 خیال بازگشت را نباید در ذهن خود داشته باشند، تصریح مرد: سخنان فتنه گران علیه ولایت فقیه هرگز از ذهن مردم پاک نخواهد شد.

حجت الاسلام حاج صادقی با بیان این که مسؤولان با حل مشکلات و خدمت گذاری به مردم پاسخ محبت های آنها را بدهند، ابراز داشت: مردم مسؤولانی که حرف رهبری را در ک کند و مجری سیاست های ایشان باشند را می خواهد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدارن با بیان این که دشمنان نظام اسلامی همچنان به دنبال ایجاد فتنه های جدید در ایران اسلامی هستند، ابراز داشت: ایران اسلامی موقعیت و موجودیت دولت های غربی را تهدید می کند.

حجت الاسلام حاج صادقی با اشاره به درهم شکستن فتنه های جدید از سوی ملت ایران و با هدایت های مقام معظم رهبری اظهار داشت: راهبرد رهبر معظم انقلاب مقاومت در صحنه است./9464/پ202/س

ارسال نظرات