۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۲
کد خبر: ۱۵۱۵۷۳
حجت الاسلام ابوترابی فرد:

مردم در انتخابات ریاست جمهوری مراقب منافقان دوست نما باشند

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با توجه به تجارب گذشته باید در این دوره مراقب منافقان دوست نما و دشمنان نفوذی در میان خود باشند تا به این ترتیب راه و مسیر درست را انتخاب کنند.
ابوترابي نائب رئيس مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد شامگاه شنبه در همایش «9 دی، بصیرت و ولایت» در ارومیه اظهار داشت: 9 دی 88 نماد بصیرت و خداشناسی مردم ایران اسلامی بود.

 

وی افزود: بی بصیرتی برخی یاران انقلاب موجب گمراهی آنان شده و به این ترتیب شاهد برخی تحرکات نامناسب از سوی آنها بودیم که با آگاهی مردم تمام این حرکات کنترل شدند.

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در بخشی از سخنان خود با اشاره به سابقه سران فتنه، عنوان کرد: در حالی که سران فتنه در روزهای اول انقلاب همراه امام(ره) و یاران انقلاب بودند در روزهای سخت نظام به دشمنی با رهبر انقلاب به عنوان سکاندار این کشور پرداخته و خود را نزد مردم بدنام کردند.

 

وی بصیرت ملی را یکی از نشانه های بارز مردم ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در دوران جنگ تحمیلی، انقلاب اسلامی و سال های پس از انقلاب نشان دادند که در هر شرایطی تحت امر رهبر بوده و در این راه هیچ رسمی را به رسمیت نمی شناسند.

 

حجت الاسلام ابوترابی فرد در ادامه ابراز داشت: شاخص های ترسیم شده از سوی رهبر انقلاب چراغ راه مردم در حرکت حماسه 9 دی بود که به خوبی در این مسیر گام برداشته و پیروزی نهایی را از آن خود کردند.

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی آینده ملت ایران را بسیار روشن و درخشان عنوان کرد و گفت: بهره مندی مردم از انوار الهی قرآن کریم و بصیرت تمام مایه پیروزی آنها بوده و این مسیر تا ابد نیز ضامن حرکت این مردم است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده، اظهار داشت: در این دوره فتنه های دشمنان به تناسب بیشتر از قبل خواهد بود و این به دلیل برخورداری مردم و مسؤولان از بصیرتی است که در حماه 9 دی به دست آورده اند.

 

این فعال سیاسی مردم را به شناخت هرچه بهتر محیط پیرامونی خود توصیه کرد و اظهار داشت: در صورتی که مردم راه درست را انتخاب کنند بار دیگر شاهد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در برابر ابرقدرت های غربی خواهیم بود.

 

حجت الاسلام ابوترابی فرد خاطرنشان کرد: مردم با توجه به تجارب گذشته باید در این دوره مراقب منافقان دوست نما و دشمنان نفوذی در میان خود باشند تا به این ترتیب راه و مسیر درست را انتخاب کنند.

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: اقتصاد ایران اسلامی به دلیل وابستگی تمام دنیا به حامل های انرژی این کشور برای همیشه تضمین شده است و دشمنان نمی توانند در این خصوص کاری از پیش ببرند.

 

وی تحریم های دشمنان علیه ملت ایران را در عزم و اراده آنان بی تاثیر خواند و گفت: با توکل به خدا و پشتیبانی مردم از اقتصاد ملی شاهد پیشرفت و ترقی روزافزون کشور در تمام ابعاد سیاسی و اجتماعی و اقتصادی هستیم.

 

این مسؤول کشوری وابستگی به نفت را یکی از معضلات ایران در سال های گذشته دانست و ابراز داشت: این وابستگی در حال کاهش است و امیدواریم در سال های آینده به حداقل برسد تا شاهد رشد هرچه بیشتر سطح زندگی در جامعه باشیم.

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پایان آذربایجان غربی را یکی از نقاط امن و متحد کشور دانست و گفت: این استان به دلیل زندگی مسالمت آمیز اقوام و ادیان مختلف به یکی از نمادهای دموکراسی اسلامی تبدیل شده که باید سرمشق تمام ملل باشد.

 

محمد حضرت پور، شهردار ارومیه  نیز در این همایش گفت: 9 دی به عنوان صحنه مقابله حق و باطل بود که پیروزی نهایی حق را به تصویر کشید.

 

وی خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی سراسر نشانگر تجلی عظمت الهی در دل های مردم ایران بود و به همین دلیل با پیروزی نهایی مردم نیز همراه شد.

 

حضرت پور در بخشی از سخنان خود تاکید کرد: در تمام شرایط باید مردم حمایت خود از رهبر و ولایت فقیه را نشان داده و به این ترتیب راه ورود دشمنان به کشور و نظام اسلامی را مسدود کنند.

 

وی بیان داشت: روز 9 دی یکی از روزهای ارزشی و انقلابی نظام است که باید در تمام سال ها و دوران گرامی داشته شود.

 

شهردار ارومیه در پایان اظهار کرد: شکست دشمن در روز 9 دی عامل شکنجه روحی برای آمریکا و غرب بود و مردم به همین دلیل شاهد برخی فشارها بر کشور هستند اما با توکل به خدا و قدرت واسعه الهی از تمام این میادین سرافراز بیرون خواهند آمد.

 

گفتنی است، همایش «9 دی، بصیرت و ولایت» با حضور نایب رییس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مردم ارومیه در مجلس، مدیران کل و روسای دستگاه های مختلف و جمعی از مردم در سالن اجتماعات شرکت برق ارومیه برگزار شد./936/پ202/ج

 

ارسال نظرات