۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۱۵۱۵۹۲
عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی:

مجلس به دنبال مدیریتی جامع برای بانک مرکزی است

خبرگزاری رسا ـ عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که باید مدیریتی جامع بانک مرکزی را فراگیرد، گفت: جایگاه بانک مرکزی و نقش آن در اقتصاد کشور به آن اندازه حیاتی است که باید سران نظام نسبت به آن تصمیم گیری داشته باشند.
يوسفيان، نماينده آمل در مجلس

عزت الله یوسفیان ملا، عضو مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با بیان این که بانک مرکزی مرکز مهم اقتصاد کشور است، از این رو باید به اهمیت والای این بانک توجه ویژه ای شود، گفت: سیستم پولی و مبادلات کشور با مرکزیت این بانک صورت می گیرد.

 

وی با اشاره به این که بانک مرکزی نقش ارزنده ای در اقتصاد کشور دارد، بیان داشت: مهم ترین هدف بانک مرکزی حفظ ارزش پول داخلی است که باید نسبت به این امر مهم اهتمام خاصی وجود داشته باشد.

 

عضو مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره به این که رسالت بانک مرکزی در این است تا با اجرای سیاست های پولی و اعتباری شرایط خوبی را برای توسعه و پیشرفت اقتصاد کشور فراهم کند، بیان داشت: بانک مرکزی می تواند نقش کلیدی در شرایط اقتصادی کشور با تصمیم های خود داشته باشد.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که مدیریتی جامع بانک مرکزی را فراگیرد، خاطرنشان کرد: جایگاه بانک مرکزی و نقش آن در اقتصاد کشور به آن اندازه حیاتی است که باید سران نظام نسبت به آن تصمیم گیری داشته باشند.

 

عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس با بیان این که مجلس مصمم است تا این اتفاق ارزنده در آینده نزدیک محقق شود و مدیریت جامعی برای بانک مرکزی به وجود آید، گفت: مدیریت یک قوه بر بانک مرکزی موجب می شود تا امکان برآورد خواست و انتظارات موجود نباشد.

 

یوسفیان ملا با تأکید بر این که نظام بانکی باید در خدمت مردم باشد، تصریح کرد: نباید بانک ها تنها در پی درآمد افزایی برای خودشان باشند، بلکه آنها وظیفه دارند به امور مردم رسیدگی کنند.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که بانک ها باید درصدد رفع مشکلات آحاد جامعه باشند، بیان داشت: باید در نظام بانکی کشور عدالت رعایت شود و همگان به یک دید مورد توجه قرار گیرند./950/ت302/ج

ارسال نظرات