۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۱۵۱۶۱۱
نماینده ولی فقیه در دانشگاه مازندران:

حماسه 9دی روز ناامیدی دشمنان نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در دانشگاه مازندران گفت: در نظام اسلامی و تفکر دینی، مسؤولان و حاکمان و سیاست مداران تا زمانی که پشتیبان ولایت و در مسیر دین باشند، مورد حمایت آحاد ملت هستند و این تفکر ولایی و دینی است.
نماينده ولي فقيه در دانشگاه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید حسین حسینی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه مازندران امروز در جمع دانشجویان دانشگاه مازندران با گرامیداشت حماسه عظیم نهم دی گفت: آن حماسه ماندگار حرکتی آگاه و حماسی در جهت احیای حرکت های عاشورایی و تجدید صحنه های موفقیت آمیز آفریده شده در عاشورا بود.

 

وی با اشاره به این که دشمنان در فتنه سال 88 در تلاش بودند تا زمینه براندازی نظام را فراهم کنند، افزود: اما با حضور میلیونی ملت ایران در نهم دی و در دفاع از ارزش های دینی و ولایت فقیه تیرشان به سنگ خورد.

 

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره اثبات کرده اند هر گاه پای منافع دینی، ملی، ولایت و اصول ارزش‌های دینی در میان باشد آنان ثابت قدم از این منافع دفاع کرده و اجازه نمی دهند دشمنان نظام و اسلام هتک حرمتی به اعتقادات و باورهای دینی آنان بکنند.

 

وی با اشاره به این که در تاریخ هر گاه رهبری و امت با هم بودند آن جامعه به سوی سعادت رهنمون خواهد شد، گفت: رهبران راستینی که در اندیشه مردم و دلسوز امت بودند، حتی اگر در ظاهر پیروز نشوند فرهنگ و فکر و اندیشه آنها پیروز و در تاریخ ثبت و ماندگار شده است و این خود پیروزی عظیم است.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه مازندران با بیان این مطلب که نهم دی تجلی اراده  مردم آزاده و با بصیرت ایران اسلامی است، افزود: روز ها با هم هیچ تفاوتی ندارند بلکه این اراده  مردم و ملت های آگاه است که بعضی از روزها را ماندگار کرده است که یکی از مصادیق آن عاشورای حسینی (ع) است، معدودی که با بصیرت و آگاهی، رهبر و امام معصوم خود را تنها نگذاشتند و نه دی 88 تجلی همان تفکر حسینی است.

 

وی با اشاره به این که در نظام اسلامی و تفکر دینی، مسؤولان و حاکمان و سیاست مداران تا زمانی که پشتیبان ولایت و در مسیر دین باشند، مورد حمایت آحاد ملت هستند و این تفکر ولایی و دینی است، ادامه داد: تفکر ولایتمداری یعنی خواهان تفکر حسینی(ع) بودن و ولایت فقیه ریشه اش در تئوری امام باقر(ع) و امام صادق(ع) دارد و در مکتب معصومین (ع) بصیرت حاصل می شود.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به این که اهل بصیرت، هم به دل، فکر، پایداری، صبوری و استقامت در پیمودن این راه روشن ایمان دارد و با هیچ سختی و فشاری تسلیم نمی شود، گفت: چون انسان با بصیرت با خدای خویش پیمان بسته است و در راه خدمت به جامعه و مردم، هرگز دست از آرمان والایش نمی کشد.

 

نماینده ولی فقیه در دانشگاه مازندران با بیان این که استکبار جهانی پس از انتخابات سال 88 تلاش کرد از فضای غبار آلود موجود در جهت منافع استکباری خود بهره گیرد، ادامه داد: اما روشنگری های رهبر معظم انقلاب و هوشیاری ملت ایران مانع از تحقق اهداف شوم آنها شد.

 

حجت الاسلام حسینی نهم دی را روز یأس دشمنان نظام اسلامی دانست و با بیان این که آن حماسه عظیم روز پایان یافتن فتنه گری دشمنان در نظام اسلامی بود، خاطرنشان کرد: آگاهی و بیداری ملت مسلمان ایران در نهم دی به معنای واقعی کلمه با حضور پرشور مردم و خلق آن حماسه عظیم به نمایش درآمد.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به این که مردم کشورمان در سه دهه اخیر ولایت مداری خود را به دنیا ثابت کردند، گفت: دشمنان نظام اسلامی به همه دنیا فهماندند که در راه ولایت هیچ گاه کوتاه نخواهند آمد./950/پ202/ب

ارسال نظرات