۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۱۵۱۶۸۴
استاد حوزه علمیه:

سکوت در برابر جبهه کفر به معنای همراهی با باطل است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه با بیان این که سکوت در مقابل دشمنان به معنای همراهی با آنان است، ابراز داشت: در جبهه دشمن بودن با شمشیر زدن نیست و تأیید یک حرکت هم می‌تواند انسان را در جبهه دشمن قرار دهد.
امام جمعه محمود آباد

حجت الاسلام عبدالله اسماعیلی، امام جمعه محمودآباد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد با بیان این که زمان شناسی از اصول ارزنده ای است که باید نسبت به آن توجه داشته باشیم، گفت: بصیرت در موقعیت‌های گوناگون می تواند انسان را در مسیری ارزنده قرار دهد.

 

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به این که مردم با بصیرت والای خود به درستی فتنه گران حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 را شناختند، خاطرنشان کرد: مردم در حماسه نهم دی ثابت کردند که در خط آرمان های ارزنده انقلاب اسلامی حضور داشته و هیچ گاه از این اصول ارزنده دست نخواهند کشید.

 

امام جمعه محمودآباد با بیان این که مردم ولایت مدار و بصیر ایران اسلامی در حماسه 9دی انقلابی دیگر به وجود آورند، بیان داشت: حماسه گرانقدر نهم دی سال 88  باید به عنوان نمادی از ولایت مداری مردم ایران اسلامی باقی بماند.

 

وی با اشاره به این که آن افرادی که با سکوت خود در مقابل فتنه 88 با رهبر معظم انقلاب همراهی نکردند ملت ما باید چگونه با آنان کنار آید، گفت: افرادی که به پست و عنوان های گذشته خود می بالند امروز باید مواضع خود را تعیین کنند.

 

حجت الاسلام اسماعیلی با تأکید بر این که مردم باید همیشه بصیرت داشته تا فتنه ها را به درستی بشناسند، بیان داشت: انسانی که بصیرت داشته باشد می داند که چه کار باید بکند و در چه سمت و سویی قدم بردارد.

 

امام جمعه محمودآباد با بیان این که سکوت در مقابل دشمنان به معنای همراهی با آنان است، خاطرنشان کرد: در جبهه دشمن بودن با شمشیر زدن نیست و تأیید یک حرکت هم می تواند انسان را در جبهه دشمن قرار دهد.

 

وی با تأکید بر این که بصیرت افزایی موجب عبور از فتنه ها می شود، گفت: کلمه بصیرت در تعالیم دینی از ارزش والایی برخوردار است و در قرآن کریم بیش از بیست بار این کلمه به همراه مشتقات آن آمده است.

 

امام جمعه محمود آباد با بیان این که ملت ایران در همه مسائل گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: مسؤولان و کارگزاران نظام نیز باید رهنمودهای معظم له را در همه مسائل اولویت فعالیت ها و برنامه ریزی های خود قرار دهند.

 

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به این که انحراف از مسیر ولایت ما را از رسیدن به سعادت حقیقی دور خواهد کرد، بیان داشت: تنها تبعیت محض از ولی فقیه جامعه اسلامی را در مسیر رشد و تعالی قرار خواهد داد./950/ت303/س

ارسال نظرات