۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۱۵۱۶۹۷
حجت الاسلام نواب:

با تحلیل در مقابل فرمایشات رهبری به جایی نخواهیم رسید

خبرگزاری رسا - رییس دانشگاه ادیان و مذاهب تنها راه بازگشت فتنه گران را عمل به نظرات رهبر معظم انقلاب دانست و تصریح کرد: با تحلیل در مقابل ایشان به هیچ موفقیت و پیروزی نخواهیم رسید.
حجت الاسلام ابوالحسن نواب رييس دانشگاه اديان
حجت الاسلام سیدابوالحسن نواب، رییس دانشگاه ادیان و مذاهب در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به طرح وحدت ملی، اظهار داشت: امروز ارائه دهنده طرح وحدت ملی مساله مهمی نیست، بلکه باید دانست مملکت و نظام راهی به‌جز وحدت ندارد.
 
وی گفت: مهم نیست که ارائه دهنده این طرح از جناح چپ بوده یا جناح راست، بلکه در اجرای آن باید افراد تندرو از هر جناح کنار گذاشته شوند و حول محور اسلام، انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اتحاد کنند.
 
حجت الاسلام نواب با اشاره به وجود دو دستگی از ابتدای انقلاب تاکنون، گفت: این دو دستگی مانع پیشرفت نظام شده است؛ دو دستگی به این معنا که هر یک از دو گروه نسبت به دیگری موضع بگیرد، نه آن‌که این گروه‌ها برای خدمت به مردم با یکدیگر رقابت ‌کنند.
 
رییس دانشگاه ادیان و مذاهب با تاکید بر فتنه‌گر نبودن 13 میلیون نفری که در انتخابات سال 88 به نفر دوم رای داده بودند، گفت: اگر این افراد رای دهنده از صحنه حذف شوند دیگر انتخابات و حمایت حداکثری نخواهیم داشت، از این رو باید هر فردی با هر تعریفی در چارچوب قانون اساسی و اصولی که مقام معظم رهبری تبیین کردند وحدت داشته باشد تا بتوان این خواسته مقام معظم رهبری یعنی انتخابات حداکثری را اجرا کرد.
 
وی در پایان گفت: راه برگشت فتنه‌گران تبعیت از کلمه به کلمه نظرات رهبری است و باید به فرموده ایشان عمل شود چرا که با تحلیل در مقابل ایشان به هیچ گونه موفقیت و پیروزی نخواهیم رسید./9598/ت302/ج
ارسال نظرات