۱۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۱۵۱۷۴۰
نماینده خبرگان رهبری:

دشمنان به دنبال شبهه افکنی در اصل ولایت فقیه هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز با تأکید بر این‌که هدف اصلی و نهایی فتنه‌گران 88 ضربه به ولایت بود، گفت: دشمنان اسلام همواره به دنبال شبهه افکنی و در اصل مسلم ولایت فقیه هستند.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در گردهمایی روحانیان فعال در عقیدتی سیاسی ارتش منطقه شمال غرب کشور با بیان این‌که هدف اصلی فتنه‌گران تضعیف جایگاه ولایت فقیه و مقابله با آرمان های امام راحل و شهدا بود، اظهار داشت: هتک حرمت مقدسات در عاشورای حسینی مقدمه‌ای برای دیگر هتاکی‌ها بود.

 

وی با بیان این‌که دشمنان به خوبی درک کرده‌اند که عامل اصلی شکست توطئه‌های غربی در کشور ولایت‌مداری مردم و بصیرت بخشی رهبر معظم انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب با استفاده از رسانه های خود درصدد ایجاد فاصله بین رهبری و مردم بودند، اما با مشاهده عشق مردم ایران به ولایت توطئه‌های خود را از پیش شکست خورده می بینند.

 

امام جمعه تبریز با اشاره به این که باید جایگاه و اهمیت ولایت فقیه در جامعه بیش از پیش برای همگان تبیین شود، گفت: بایستی با تبیین این اصل مهم که ولایت فقیه استمرار راه پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین(ع) است، پاسخگوی شبهات دشمنان اسلام درخصوص اصل ولایت فقیه و درصدد تبیین برکات آن باشیم.

 

آیت الله مجتهدشبستری با اشاره به این‌که تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در خنثی سازی توطئه ها و فتنه های دشمنان اسلام در دهه های گذشته بر کسی پوشیده نیست، افزود: هدف اصلی و نهایی فتنه‌گران 88 ضربه به ولایت بود، دشمنان اسلام همواره به دنبال شبهه افکنی و در اصل مسلم ولایت فقیه هستند.

 

نماینده خبرگان رهبری با تبیین ابعاد مختلف فتنه 88 و روشنگری رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهت آشکار شدن چهره حقیقی بانیان فتنه و هتاکان به حرمت مقدسات دینی، خاطرنشان کرد: رفع فتنه 88، نمونه عینی مدیریت داهیانه رهبری انقلاب است که توانست انقلاب اسلامی را از خطرات مصون دارد.

 

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر استفاده صحیح از کالاهای ساخت داخل در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بر حرکت مردم و مسؤولان در مسیر اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: استکبار جهانی که عامل تحمیل تحریم های اقتصادی علیه ایران اسلامی است باید بداند که ملت ایران با صبر و مقاومت این تحریم ها را پشت سر گذاشته‌اند.

 

همچنین حجت الاسلام فقیه رییس عقیدتی سیاسی لشکر 21 حمزه آذربایجان در سخنانی ولایت مداری را رمز موفقیت نیروهای مسلح به ویژه ارتش دانست و اظهار داشت: یکی از مهمترین ویژگی‌های نیروهای مسلح ایران اسلامی بهره‌مندی از فرماندهی مجتهد، ولایی و بصیر است./935/پ202/ج

ارسال نظرات