۱۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۱۵۱۷۶۶

ویژه برنامه اربعین حسینی از رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری رسا ـ ویژه برنامه «منبر» از کانال ندای اسلام رادیو معارف به مناسبت اربعین حسینی پخش می‌شود.
ويژه‌برنامه منبر
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیومعارف، همزمان با ایام سوگواری اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) کانال ندای اسلام رادیو معارف با هدف آشناسازی مخاطبان انگلیسی زبان با اثرات قیام عاشورا، ویژه برنامه «منبر Minbar» را پخش می‌کند.
در این برنامه محورهای موضوعی نظیر معنای اربعین و ویژگی‌های آن، فلسفه عزاداری و گریه برای سید الشهدا(ع) و اهمیت این فریضه، جایگاه اربعین در روایات با کارشناسی شیخ محمد الحلی کارشناس و مبلغ دینی از آمریکا بررسی و تبیین می شود.
ویژه برنامه «منبر» به سردبیری و تهیه کنندگی حمید صبرآمیز پنجشنبه 14 دی 91 از ساعت 11:05 روی آنتن کانال ندای اسلام رادیو معارف می‌رود.
برنامه‌های کانال ندای اسلام ضمن دریافت از طریق گیرنده‌های دیجیتال خانگی(ست تاپ باکس) و پایگاه اطلاع رسانی این کانال به نشانی www.coiradio.com ، از طریق ماهواره badr5 در مدار 26 درجه شرقی با مشخصات فرکانس 11881 مگاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) 27500 افقی و نرخ تصحیح اطلاعات 4/3 با فرمت MPEG4 و ماهواره Express AM22 در مدار 53 درجه شرقی با مشخصات فرکانس 12582 مگاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) 24000 عمودی و نرخ تصحیح اطلاعات 3/2 قابل دریافت است./907/د102/پ
ارسال نظرات