۱۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۱۵۱۷۹۰

نتایج مسابقه حفظ قرآن طلاب چهارمحال و بختیاری اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب استان چهارمحال و بختیاری از اتمام برگزاری مسابقه حفظ قرآن در دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه چهارمحال و مشخص شدن افراد برتر این مسابقه خبر داد.
معاونت تهذيب حوزه هاي علميه

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمد حسین مردانی، معاون تهذیب استان چهارمحال و بختیاری از اتمام برگزاری مسابقه حفظ قرآن در دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه چهارمحال و مشخص شدن افراد برتر این مسابقه خبر داد.

وی با بیان این‌که این مسابقه حفظ جزء پنجم قرآن بود گفت: در این مسابقه افزون‌بر خود طلاب استان، خانواده‌های آنان نیز شرکت کردند که در نهایت 9 نفر ممتاز و حایز رتبه برتر شدند.

حجت‌الاسلام مردانی ابراز داشت: مسابقه حفظ جزء پنج که به صورت شفاهی از سوی دفتر قرآن و عترت معاوت تهذیب حوزه استان برگزار شد از سوی حجت‌الاسلام سیدمحمد احمدی، مدیر حوزه علمیه استان چهار محال و بختیاری و حجت‌الاسلام عباس رفیعی، مدیر قرآن و عترت معاونت تهذیب استان داوری شد.

وی در پایان افزود: طلاب و خانواده‌هایی که در این مسابقه برنده شدند، می‌توانند جهت دریافت جوایز خود به دفتر معاونت تهذیب استان مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 03812272353 تماس بگیرند./993/د102/ن

 

ارسال نظرات