۱۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۱۵۱۷۹۱

برگزاری کارگاه دانش‌افزایی استادان قرآن مدارس علمیه استان کرمان

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمان از برگزاری اولین کارگاه دانش‌افزایی استادان قرآن مدارس علمیه استان کرمان خبر داد.
معاونت تهذيب حوزه هاي علميه

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمد مهدی افضلی، معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمان از برگزاری اولین کارگاه دانش‌افزایی استادان قرآن مدارس علمیه استان کرمان خبر داد.

وی با بیان این‌که این کارگاه در روزهای پنج شنبه و جمعه هفتم و هشتم دی ماه برگزار شد ابراز داشت: در این کارگاه که با شرکت 25 نفر از استادان مدارس علمیه استان کرمان برپا شده بود، شرکت کنندگان طی هیجده ساعت فعالیت مفید تحت آموزش حجت‌الاسلام مشرف، استاد علوم قرآنی با آخرین روش‌های تدریس روخوانی و روش کاربردی تصحیح قرائت نماز آشنا شدند.

حجت‌الاسلام افضلی تصریح کرد: این کارگاه که با ارزشیابی تشخیصی از شرکت کنندگان آغاز شده و با آزمون پایانی به اتمام رسید، همچنین استادان که به صورت منظم در این دوره شرکت کرده و امتیاز لازم را در آزمون پایانی کسب کنند، حکم تدریس درس قرآن و مجوز تصحیح قرائت نماز اعطا می‌شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمان در پایان گفت: در حاشیه این کارگاه طرح اجمالی ارتقاء قرآنی طلاب مدارس علمیه با استفاده از دیدگاه‌های استاد بررسی و به زودی جهت اجرا به مدارس علمیه استان ابلاغ می‌شود./993/د102/ن

ارسال نظرات