۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۱۵۱۹۱۶
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

صدا و سیما نقش ویژه ای در تبیین مسائل انقلاب برای نسل جوان دارد

خبرگزاری رسا ـ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: خنثی سازی تهاجمات استکبار جهانی علیه نظام اسلامی به میدان آمدن صدا و سیما را می طلبد.
حجت الاسلام جعفري، سرپرست شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، ظهر امروز در جلسه ستاد استانی کمیته های دهه فجر استان، اظهار داشت: صدا و سیما نقش ویژه ای را در تبیین مسائل مختلف انقلاب برای نسل جوان دارد.

 

وی با بیان این که نسل سوم و چهارم انقلاب نکات اندکی از چگونگی وقوع انقلاب می دانند، تصریح کرد: صدا و سیما با تهیه مستند های مختلف پیرامون انقلاب اسلامی و تبیین آن ها برای جوانان می تواند تهاجم رسانه های بیگانه علیه نظام را خنثی کند.

 

حجت الاسلام جعفری در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه انقلاب اسلامی ابراز داشت: با همکاری دستگاه ها نمایشگاه خیابانی انقلاب اسلامی در شهر اهواز همزمان با دهه فجر برگزار خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان چاپ و انتشار نشریه و بروشور، نصب بنر، برگزاری جشن و برنامه های مختلف جهت بزرگداشت سالگرد انقلاب اسلامی و برنامه ریزی برای پرشکوه برگزار کردن راهپیمایی 22 بهمن از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده از سوی این نهاد عنوان کرد.

 حجت الاسلام جعفری با بیان این که باید جریان شناسی مردم خوزستان در پیروزی انقلاب اسلامی از سوی رسانه به ویژه صدا و سیما تهیه و پخش شود، خاطرنشان ساخت: به یقین مردم خوزستان در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی مهمی را انجام دادند./9458/پ202/ب

ارسال نظرات