۱۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۱۵۲۰۰۱
پیام تسلیت خبرگزاری رسا؛

آثار و برکات مرحوم آیت الله مجتبی تهرانی جاودانه خواهد ماند

خبرگزاری رسا ـ بدون تردید آثار و برکات مرحوم آیت الله شیخ مجتبی تهرانی همواره جاودانه خواهد ماند و به برکت نفس گرم آن مرحوم، کرسی های درس اخلاق در حوزه های علمیه تداوم خواهد یافت.
آيت الله مجتبي تهراني آيت الله مجتبي تهراني به روايت تصوير

 خبرگزاری رسا در پیامی با تسلیت ارتحال جانسوز آیت الله مجتبی تهرانی از خدمات متعدد این عالم ربانی در عرصه های مختلف تجلیل کرد.

متن پیام تسلیت خبرگزاری رسا به این شرح است:


بسمه تعالی

قال الصادقُ علیه السلام: اذا مات المومن الفقیه ثلم فی‌الاسلام ثلمة لا یسدها شیء(اصول کافى جلد 1 ص46)

                                          
در آستانه اربعین حسینی، خبر ارتحال عالم جلیل القدر حضرت آیت الله شیخ مجتبی تهرانی(طاب ثراه )، سبب تاثر و اندوه فراوانمان شد.


درگذشت آن عالم وارسته و اسوه زهد و تقوا، ثلمه‌ای بزرگ در عالم اسلام پدید آورد. آن عالم ربانی، عمر پربرکت و گرانبهای خویش را در راه ترویج فرهنگ اسلامی و خدمت به مردم سپری کرد.


این استاد بزرگ اخلاق اسلامی در حالی عالم فانی را به مقصد باقی ترک گفت که بدون تردید آثار و برکات آن بزرگوار همواره جاودانه خواهد ماند و به برکت نفس گرم آن مرحوم، کرسی های درس اخلاق در حوزه های علمیه تداوم خواهد یافت.


خبرگزاری رسا ضمن تاکید بر حضور پرشور در مراسم تشییع آن عالم فقید،این ضایعه اندوهبار را به پیشگاه مقدس امام زمان (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، علمای اعلام و حوزه‌های علمیه، به خصوص علمای حوزه علمیه تهران و مردم شریف استان تهران و بیت مکرم آن مرحوم، تسلیت و از درگاه خداوند منان، علو درجات آن عالم متقی را مسئلت می کند. /909/پ203/ج
 

ارسال نظرات