۱۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۱۵۲۰۱۱
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

استکبار به دنبال انفعال ایران در دیپلماسی خارجی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی گفت: دشمن با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری با تابلوی زیر سؤال بردن خدمات نظام گام به میدان می گذارد.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در جمع روحانیان تبریز با بیان این‌که دشمنان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال آینده به دنبال راه‌اندازی فتنه‌ای دیگر در کشور هستند، اظهار داشت: پروژه فتنه 92 چندی پیش از سوی رسانه‌های غربی کلید خورده است.

 

وی با بیان این‌که دشمن با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری با تابلوی زیر سؤال بردن خدمات نظام گام به میدان می گذارد، تصریح کرد: استکبار جهانی با افزایش تحریم‌های اقتصادی و راه‌اندازی جنگ روانی میان توده‌های مختلف مردم و در نهایت گسترش نارضایتی‌های عمومی به دنبال آشوب‌های خیابانی است.

 

حجت الاسلام ولایی با تأکید بر این‌که طرح مذاکره آمریکا با ایران از داخل و خارج از کشور با اهدافی مغرضانه و در راستای سیاست چماق و هویچ غرب بیان می شود، افزود: سؤال اینجاست که اگر آمریکا به دنبال مذاکره با ایران است، چرا هنوز دست از سیاست‌های خبیثانه خود علیه نظام اسلامی ایران برنداشته و تحریم‌های اقتصادی را افزایش می دهد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به این‌که دشمنان با چاشنی فشار اقتصادی می خواهند کشور را به انفعال و ایران را به پای میز مذاکره بکشانند، گفت: مذاکراتی که استکبار جهانی برای آن برنامه ریزی می کنند، متفاوت از مذاکرات 5 + 1 است، آمریکا در این مذاکرات به دنبال وعده دادن به جایگاه و موقعیت انقلاب است.

 

وی با تأکید بر این‌که چهره حقیقی حامیان فتنه 88 برای همگان مشخص شده است، گفت: در فتنه 88 آمریکا با سیاست چماق وارد میدان شد، اما حضور باشکوه مردم کام دشمنان را تلخ و آنها را برای مقابله با نظام متحد کرد، امروز نیز دشمنان با سیاست هویج و اعمال فشار وارد میدان شده اند.

 

حجت الاسلام ولایی با بیان این‌که روحانیت با نفوذ کلام خود در جامعه بایستی به تبیین اهداف دشمنان بپردازد، گفت: غرب و آمریکا با جنگ گسترده سایبری به دنبال تاثیرگذاری بر افکار عمومی ملت ایران برای تن دادن نظام به مذاکرات تحمیلی است، روحانیت امروز رسالت خطیر افشاگری را بر عهده دارد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا ایجاد التهاب، سیاه نمایی، زیر سؤال بردن خدمات نظام و گسترش تبلیغات سوء رسانه‌ای علیه ولایت را از دیگر اقدام های دشمنان در ایام نزدیک انتخابات دانست و گفت: باید نسبت به توطئه دشمنان آگاه بود و استراتژی اصولی و مناسب اتخاذ کرد./935/پ202/ب

ارسال نظرات