۱۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۱۵۲۰۴۸
امام جمعه سرخرود:

وحدت و تبعیت از ولایت مهم ترین پیام شهدا است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سرخرود مازندران با بیان این که ترویج وحدت و همدلی یکی از پیام های ارزنده شهدا است که باید به آن جامه عمل بپوشانیم، گفت: هر چه فریاد است باید بر سر آمریکا و رژیم صهیونیستی بزنیم و در همه حال مطیع و پشتیبان رهبر معظم انقلاب باشیم.
تشييع شهداي گمنام دفاع مقدس

حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه سرخرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد با بیان این که یکی از بزرگ ترین پیام های یادواره شهدا این است که به شهدا اعلام می کنیم علاقه‌مند شما هستیم، گفت: برگزاری یادواره های شهدا به معنای تجدید پیمان دوباره با شهدای گرانقدر است که به آنان می گوییم تا آخرین قطره خون با شما بوده و در راستای تثبیت و ماندگاری ارزش های انقلاب قدم خواهیم برداشت.

 

وی با اشاره به این که شهدا از نگاه معارف دین شاهد و شافع ما هستند، بیان داشت: شهدا برای اسلام و حمایت از دین و قرآن رفتند و جان های پاک خود را فدا کردند که باید در راستای ماندگاری سیره آنان اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد.

 

امام جمعه سرخرود با با تاکید بر این که شهدا برای احیای ارزش ها پا به میدان نبرد حق علیه باطل گذاشتند، خاطرنشان کرد: در چهار راه زندگی دنیایی نباید به هیچ وجه راه خود را گم کنیم و باید برای همیشه در مسیر نورانی شهدا حرکت کنیم که این امر ارزنده سبب سعادت انسان خواهد شد.

 

حجت السلام جباری با بیان این که ترویج وحدت و همدلی یکی از پیام های ارزنده شهدا است که باید به آن جامه عمل بپوشانیم، گفت: هر چه فریاد است باید بر سر آمریکا و رژیم صهیونیستی بزنیم و در همه حال مطیع و پشتیبان رهبر معظم انقلاب باشیم.

 

وی با اشاره به این که شهدا خواستار پشتیبانی از ولایت فقیه بودند تا به کشور آسیبی وارد نشود، بیان داشت: حضور ارزنده و هوشمندانه در عرصه های مورد نیاز انقلاب باید مورد توجه آحاد مردم باشد.

 

امام جمعه سرخرود با بیان این که همگان باید تلاش کنیم تا اختلاف و التهابی در جامعه وجود نداشته باشد، گفت: تلاش ما باید در راستای نزدیکی دل های یکدیگر باشد که این امر ارزنده از جایگاه والایی در نزد حضرت حق برخوردار است.

 

حجت السلام جباری با تاکید بر این که برگزاری یادواره های شهدا فرصتی برای تجدید عهد و پیمان با آرمان های والای انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: شهدا با نثار خون های پاک خود زمینه تعالی ایران اسلامی را فراهم کردند و اینک وظیفه ما است تا راه این عزیزان را ادامه دهیم./950/پ202/پ

ارسال نظرات