۱۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۱۵۲۰۵۱

همایش بزرگ حجاب و عفاف در تبریز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، همایش دو هزار نفری حجاب و عفاف با حضور دختران و بانوان محجبه در تبریز برگزار خواهد شد.
همایش بزرگ حجاب و عفاف در تبریز برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی امروز در نشست اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر استان به تشریح وظایف کمیته‌های فعال در ستاد دهه فجر پرداخت و اظهار داشت: با تشکیل کمیته‌های شهرستانی امید است؛ برنامه ها با هماهنگی و انسجام بهتری اجرایی شود.

 

وی با تقدیر از فعالیت خبرنگاران رسانه‌های محلی، مطبوعات و نمایندگی خبرگزاری‌ها در انعکاس رویدادهای مربوط به مناسبت های انقلابی و ملی خاطرنشان کرد: در چنین فضایی رسانه های گروهی باید همواره در حمایت از آرمان های امام و انقلاب پیشتاز باشند.

 

حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به این‌که تاکنون کمیته های بانوان، ایثارگران، کارگری و همیاری و تشکل های مردمی به طور جدی فعالیت های خود را شروع کرده اند، افزود: دیگر کمیته های زیرمجموعه ستاد بزرگداشت دهه فجر استان نیز باید فعالیت های خود را مدون کرده و حداکثر تا پایان دی گزارش کاری خود را به ستاد ارائه دهند.

 

همچنین نسرین پیرسمساری، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی از برگزاری همایش دو هزار نفری حجاب و عفاف دهه فجر امسال در تبریز خبر داد و گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، همایش دو هزار نفری حجاب و عفاف با حضور دختران و بانوان محجبه در تبریز برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی افزود: این همایش یکی از برنامه های مهم کمیته بانوان ستاد بزرگداشت دهه فجر است که با همکاری و مساعدت دستگاه های مختلف اجرایی با هدف ارج نهادن به آرمان های والای شهدای انقلاب و دفاع مقدس ترتیب خواهد یافت.

 

وی گفت: همایش دو هزار نفری حجاب و عفاف تبریز در راستای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر ادامه راه شهدای انقلاب و لبیک به پیام مهم شهدای دوران مبارزات انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در جهت حفظ حجاب و عفاف است.

 

همچنین محمود چمنی، فرماندار تبریز در سخنانی ویژه برنامه های گرامیداشت دهه فجر را فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و برکات وجود ولایت فقیه دانست و اظهار داشت: نقش ولایت فقیه در پیروزی انقلاب و وحدت حول رهبری واحد یکی از مهم ترین عوامل در توسعه و ترقی جامعه اسلامی است.

 

وی با تشریح نقش رهبری مقتدر و ولایت فقیه در مسائل مختلف سیاسی و اجتماعی به ویژه در خنثی‌سازی فتنه سال 88 گفت: مشیت های الهی، محوریت اسلام و روحانیت، وحدت ملی و انسجام آحاد ملت از عوامل اصلی و مهم پیروزی انقلاب اسلامی بوده است./935/پ202/ب

ارسال نظرات