۱۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۱۵۲۱۸۶
نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل:

اسلام حقیقی در فقه پویای شیعه متجلی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کاملی‌فر گفت: دشمنان با تقویت تفکر طالبانی به دنبال تخریب اسلام و تشیع است، در حالی‌که اسلام حقیقی در اعتقادات، افکار و فقه پویای شیعه متجلی است.
حجت الاسلام كاملي فر نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل امروز در مراسم اربعین حسینی که با حضور پاسداران و بسیجیان شهر اردبیل همراه بود، اظهار داشت: دشمن باید بداند که مردم ایران اهل بصیرت و آگاهی بوده و در این راه آماده ‌اند جان خود را برای مکتب سیدالشهدا (ع) فدا کنند.

 

وی با تأکید بر این‌‎که دیگر دوران استعمارگری و لیبرال دموکراسی به پایان رسیده و دنیا شیفته مکتب اسلام و اهل بیت(ع) است، افزود: هرکسی که در سال‌های پس از انقلاب از بصیرت و ولایت فاصله گرفته و راهی دیگر را انتخاب کرده، به انحراف در جامعه کشیده شده است، بصیرتی که براساس شاخص‌های ولایی فقیه سعادت‌بخش خواهد بود.

 

حجت الاسلام کاملی‌فر خاطرنشان کرد: دشمنان با توسل به رسانه های جمعی در قالب جنگ نرم تلاش می کند چهره شیعه را مخدوش جلوه دهد، از این رو با تقویت تفکر طالبانی از یک سو و مبارزه صوری با القاعده به بهانه سرکوب تروریسم سعی می کند اسلام را در طالبانیسم خلاصه کند، در حالی‌که اسلام حقیقی در اعتقادات، افکار و فقه پویای تشیع متجلی است.

 

وی با اشاره به تحرکات جریان فتنه افزود: جریان فتنه با حمایت استکبار جهانی تلاش می کند با بزرگ‌نمایی مشکلات معیشتی و کوچک‌نمایی دستاوردهای نظام اسلامی در حوزه های دیپلماسی، فناوری، اقتصادی و ... به تخریب ولایت فقیه بپردازد، بانیان فتنه 88 با بهانه قرار دادن تقلب در انتخابات قصد تغییر نظام و حمله به حریم ولایت فقیه را داشتند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل با اشاره به تلاش دشمنان برای تضعیف جایگاه ولایت در جامعه گفت: دشمنان برای تبدیل فرهنگ شهادت‌طلبی به رفاه‌طلبی جز گذشتن از سد ولایت چاره‌ای نمی‌بینند؛ بنابراین سعی می‌کنند تا با انواع ترفند‌ و دسیسه بازوان ولایت را در جامعه تضعیف کنند.

 

حجت الاسلام کاملی‌فر با اشاره به ابعاد مختلف فتنه سال 88 تصریح کرد: تقلب در انتخابات را بهانه ای برای زیر سؤال بردن ارکان های نظام، تضعیف پایه های نظام و در نهایت تغییر نظام بود، آن عده ناآگاه که مشروعیت ولایت فقیه را زیرسؤال می برند باید بدانند که مشروعیت رهبری ولایت فقیه از جانب خدا است، ولایت فقیه یک مبحث کلامی مربوط به عقاید اسلامی است.

 

وی با اشاره به این‌که فتنه گران با بی‌شرمی تمام با توهین به مقدسات و شخصیت‌های برجسته ملت ایران چهره ناپسند خود را به نمایش گذاشتند، گفت: 9 دی پاسخی به این بی‌حرمتی‌ها و حریم‌شکنی‌ها بود که مردم ایران با حضور میلیونی خود دشمنان را با یاس ناامیدی روبرو کردند./935/د101/س

ارسال نظرات