۱۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۱۵۲۱۸۷
به همت مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان؛

نرم افزارهای جامع سفینه النجاه و سقای معرفت منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان با هدف معرفی هر چه بهتر سیره امام حسین(ع)، حضرت عباس(ع) و فرهنگ غنی عاشورا، نرم افزار های جامع سفینه النجاه و سقای معرفت را روانه بازار کرد.
مرکز تحقيقات رايانه اي حوزه علميه اصفهان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان، این مؤسسه همزمان با فرا رسیدن ایام حزن اهل بیت علیهما السلام و در راستای معرفی هر چه بهتر سیره امام حسین(ع)، حضرت عباس(ع) و فرهنگ غنی عاشورا نرم افزار های جامع سفینه النجاه و سقای معرفت را روانه بازار کرد.

نرم افزار سفینه النجاه شامل متن 300 جلد کتاب و 450 مقاله پیرامون امام حسین علیه السلام با موضوعاتی چون سخنان، تاریخ زندگانی، سیره و فضائل، مقاتل، شعر، عاشورا است.

از ویژگی های این بسته نرم افزاری می توان به ارائه فهرست کلیه کتابها و مقاله ها به صورت یک جا با 44000 عنوان موضوع، جستجوی پیشرفته در متن، پاورقی و عناوین، امکان چاپ صفحات و انتقال متن به دفترچه یادداشت، امکان تغییر محیط برنامه برای سلیقه های مختلف، متن زیارت نامه ها، نغمه های دلنشین، همخوانی قابل اجرا در دستگاه های mp3 و تصاویر و پوسترهای زیبا و جذاب مرتبط با امام حسین(ع) اشاره کرد.

بسته نرم افزاری سقای معرفت نیز از 5 بخش کتابخانه، آوا، نما، نگارخانه و حکایت تشکیل شده است.

کتابخانه نرم افزار شامل 42 کتاب درباره شخصیت حضرت اباالفضل العباس علیه السلام است. در بخش آوا بیش از 7 ساعت سخنرانی، بیش از 16 ساعت همخوانی، مولودی، مرثیه و زیارت نامه حضرت عباس علیه السلام برای علاقمندان در نظر گرفته شده است.

در بخش نما می توان پژوهشی جامع درباره حضرت عباس علیه السلام  را در بیش از یکصد موضوع و زیر موضوع مشاهده کرد.

دو بخش نگار خانه و حکایت نیز تصاویر دیجیتالی و زیبا از سرداب ایشان و 40 داستان از زندگی و کرامات حضرت به علاقه‌مندان ارائه می دهد.

علاقه‌مندان به دریافت این دو مجموعه نرم افزاری می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان، این دو مجموعه را با تخفیف ویژه به صورت آنلاین خریداری کنند./939/د102/س

ارسال نظرات