۱۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۱۵۲۲۰۲

سرانجام مسکن مهر طلاب تهران چه شد؟!

خبرگزاری رسا ـ قائم‌مقام مرکز خدمات حوزه‌های علمیه تهران از انتقال پرونده مسکن مهر برخی از طلاب تهران به پرند و پیگیری مسکن مهر طلاب تهران از طریق دفتر مقام معظم رهبری خبر داد.
 روند مسکن مهر طلاب تهران

سعدالله عیسی زاده، قائم‌مقام مرکز خدمات حوزه‌های علمیه تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این‌که ابتدا قرار شد طرح مسکن مهر طلاب تهران بین مرکز خدمات حوزه‌های علمیه تهران، دادگستری و وزارت کشور اجرا بشود عنوان داشت: پس از خریداری زمین با پیمانکاری از ترکیه‌ برای اجرای این طرح قرار داد بسته شد.

وی افزود: به‌دلیل وقوع حوادث پس از انتخابات سال 1388 و مشکلات دیگر طرح مسکن مهر طلاب تهران متوقف شده و پیمانکار نتوانست امکانات کار خود را به کشور وارد کند.

قائم‌مقام مرکز خدمات حوزه‌های علمیه تهران در ادامه این مطلب تورم شدید مسکن در سال‌های گذشته را مشکل دیگر بر سر راه اجرای این طرح عنوان کرد و ابراز داشت: تورم مسکن و برخی مسائل سیاسی باعث شد تا پیمانکار نتواند طرح را اجرا کند.

معاون اداری‌مالی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه تهران گفت: از وزیر مسکن دستور گرفتیم تا طلابی که در پروژه «سیمرغ» عضو بودند را به مسکن مهر پرند منتقل کنیم که هم‌اکنون پرونده بخشی از طلاب به آنجا منتقل شده‌ است.

عیسی زاده با اشاره به این‌که این طرح ویژه طلاب غیرشاغل بوده است عنوان داشت: از طریق دفتر مقام معظم رهبری تسریع در اجرای مسکن مهر طلاب را پیگیری می‌کنیم.

گفتنی است مرکز خدمات حوزه علمیه تهران در نخستین ماه‌های سال 1387 از طلاب غیرشاغل تهران مبلغ پنجاه میلیون ریال بابت نام‌نویسی در پروژه سیمرغ اخذ کرده و ابتدا بنا بود مسکن مهر طلاب تهران در اسلامشهر باشد./956/ت301/ص

ارسال نظرات