۱۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۱۵۲۲۰۴
در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم مطرح شد؛

تحلیل نماینده ولی فقیه در سپاه از فتنه آینده و پیچیدگی های آن

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی‌فقیه در سپاه با تحلیل فتنه 88 و اهمیت حادثه 9 دی، گفت: فتنه آینده فتنه ترکیبی است، قطب موافق آزادی‌ها اجتماعی و قطب مخالف آزادی‌ها اجتماعی و همچنین قطب موافق مذاکره با آمریکا و قطب مخالف با مذاکره آمریکا دو قطبی است که امکان شکل‌گیری در فتنه آینده را دارد.
حجت الاسلام علي سعيدي نماينده ولي فقيه در سپاه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم در حرم حضرت معصومه(س) گفت: اصلاح‌طلبان در کشور تلاش‌هایی در جهت از میان بردن اسلام در کشور انجام دادند، آنان بودند که به پروتکل الحاقی رأی دادند و در صدد وارد کردن مؤلفه‌های غربی به کشور بودند.
وی افزود: اصول‌گرایان در کشور به دنبال اجرای اسلام و اصول اسلام هستند هرچند که کسانی که از این اصول عدول کردند در میان اصول‌گرایان یافت می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که تبدیل نقطه قوت نظام به تهدید یکی از پیامدهای فتنه 88 بود، ادامه داد: آبروی نظام اسلامی را در فتنه 88 از میان بردند و به حیثیت نظام ضربه وارد کردند، کسانی که مدعی یاری امام بودند فتنه 88 را به میان کشیدند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ما در عرصه نظام قدرت بالایی داشتیم اما بعد از جریان فتنه 88 قدرت مانور نظام اسلامی کاهش یافت، همچنین به نظام اسلامی زیان‌های مالی وارد کردند.
وی با اشاره به این‌که حماسه 9 دی از درون جوشش یافت، ادامه داد: در سایر کشورها احزاب ملت‌ها را به حرکت درمی‌آورند، اما در 9 دی اکثریت مردم خودجوش به عرصه درآمدند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی اضافه کرد: در 9 دی تولی و تبری با یکدیگر مشاهده شد، هم شعار در حمایت از جبهه حق بود و هم در میان شعاردهندگان علیه دشمنان شعار داده شد.
وی ابراز داشت: یکی از ویژگی‌های 9 دی شناخت دشمن بود، مردم ماهیت دشمن و ماهیت شعارهایی همچون «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» را به خوبی دریافت، ملت ایران از همان ابتدا برای نجات ملت فلسطین قیام کرد و این شعار شعار ملت ایران نبود.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در 9 دی مردم وظیفه خود را شناختند، در 9 دی اهمیت انجام وظیفه در زمان خود معلوم شد، خواص باید از این واقعه درس بگیرند تا به موقع وارد عمل شوند.
وی 9 دی را سبب شکست توطئه‌های دشمن دانست و ادامه داد:‌ 9 دی انقلاب مخملی دشمن را باطل کرد و برای دنیا افشا کرد که این ملت به اصول و به رهبری پایبند است و سر سوزنی از آرمان‌هایش کوتاه نخواهد آمد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی خاطرنشان کرد: 9 دی اقتدار نظام را به او باز پس داد، همچنین 9 دی خواص بریده از نظام را به مردم شناساند، برخی خواص در این فتنه آگاه بودند و برخی خواص ناآگاهانه عمل کردند، همچنین برخی از خواص در برابر فتنه ساکت بودند.
وی با اشاره به این‌که در فتنه پاسداری از ارزش‌ها انجام شد، اضافه کرد: در 9 دی تجلی پیوند رهبری و نظام اتفاق افتاد، برخی به دنبال رهبر تراشی در نظام بودند، اما در 9 دی مردم ثابت کردند که به رهبری انقلاب وفادار هستند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: در هر فتنه عناصری در پشت صحنه فعالیت می‌کنند، شناخت این عناصر پشت صحنه به سادگی امکان‌پذیر نیست، در زیارت عاشورا کسانی که اساس ظلم به اهل‌بیت(ع) را بنا کردند مورد لعنت قرار گرفته‌اند، در فتنه هم کسانی بنیان‌گذار و دست‌های پشت پرده محسوب می‌شدند.
وی ابراز داشت: شناخت این افراد سخت است به این دلیل که آنان ردپایی از خود برجای نمی‌گذارند، در حادثه کربلا شمر و عمر سعد را می‌توان دید اما شناخت آنان که 50 سال قبل بنای این واقعه را گذاشتند، به راحتی امکان ندارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی افزود: فتنه دیگری در پیش است، دشمنان دست از فتنه‌گری برنمی‌دارند زیرا صلابت انقلاب ایران و رهبری ایران کاخ سفید را به لرزه درآورده است.
وی با اشاره به این‌که یکی از نقشه‌ها دو قطبی کردن جامعه است، ابراز داشت: فتنه آینده فتنه ترکیبی است، قطب موافق آزادی‌ها اجتماعی و قطب مخالف آزادی‌ها اجتماعی و همچنین قطب موافق مذاکره آمریکا و قطب مخالف با مذاکره آمریکا دو قطبی است که امکان شکل‌گیری در فتنه آینده را دارد.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مردم قم همیشه پیش‌رو و جلودار حوادث انقلاب بوده‌اند، 19 دی شاهد این ادعا است، پیشتازی نیازمند جوهره و تلاش است و مردم قم به دلیل تلاش همیشه در حوادث انقلاب پیش‌رو خواهند ماند./914/پ201/ج
ارسال نظرات