۱۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۱۵۲۲۱۹

اعلام برنامه‌های دهه آخر صفر در کهگیلویه و بویر احمد

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی مذهبی ویژه دهه آخر ماه صفر خبر داد.
حرم امام حسين(ع)

حجت‌الاسلام سیدعبدالرشید موسوی متین، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، در جلسه ستاد شئون فرهنگی برنامه‌های دهه آخرماه صفر با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای دهه پایان ماه صفر بیان داشت : در راستای تعظیم شعایر مذهبی و دینی ارج نهادن به مقام والای اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برنامه ریزی و هماهنگی گسترده‌ای انجام شد.

حجت الاسلام موسوی متین خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم سوگواری در مساجد محوری و مساجد فعال شهری و روستایی، اعزام مبلغ، سخنرانی مذهبی، هماهنگی با ائمه جماعات مساجد جهت برگزاری برنامه ها، تشکیل دسته های عزاداری هیئت های مذهبی در اربعین حسینی و 28 صفر از مهم ترین برنامه های اجرایی خواهند بود.

وی در ادامه افزود: هیأت ها و مردم عزادار استان ساعت 10 صبح از مقابل مساجد و حسینه ها در قالب دسته های سینه زنی حرکت می کنند و پس از پیمودن مسیرهای تعیین شده در میادین و مساجد مشخص شده تجمع می کنند و به عزاداری و سوگواری خواهند پرداخت.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشارکت دستگاه‌ها اجرایی استان تصریح کرد: با همکاری دستگاه ها به یقین مراسم‌های باشکوه در استان خواهیم داشت./9458/پ203/س

 

ارسال نظرات