۱۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۱۵۲۲۲۱
آیت‌الله موحدی کرمانی:

غرب به دنبال توطئه مذهبی در عراق است/آیت الله تهرانی یار امام و رهبری بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تهران، نسبت به توطئه جدید غرب و آمریکا در عراق هشدار داد و به مقامات عربستان سعودی توصیه کرد به جای اتحاد با آمریکا درصدد افزایش اعتقاد خود به خدای متعال باشند.
آيت الله موحدي کرماني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی خطیب این هفته نماز جمعه تهران، با تسلیت ارتحال آیت‌الله مجتبی تهرانی، یاد و خاطره آن عالم ربانی را گرامی داشت و از وی به عنوان اسوه اخلاق و ایمان که شاگردان بسیاری تربیت کرده است، یاد کرد و گفت: مرحوم آیت ‌الله مجتبی تهرانی شاگردان فراوانی را تربیت کرد و یار امام و مقام معظم رهبری به شمار می آمد. 
آیت‌الله موحدی کرمانی در ادامه سالروز قیام خونین مردم قم در 19 دی و حماسه 9دی را گرامی داشت و گفت: مردم ولایت مدار ما همواره بصیرت خود را نشان داده اند و قیام مردم ولایت مدار و متدین قم نیز در 19دی هیچ گاه فراموش نخواهد شد. 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآورشد: در حماسه 9 دی نیز مردم به صورت خودجوش در صحنه حاضر شدند و تولی و تبری خود را نشان دادند. 
مردم با تمام وجود پای ارزش ها ایستاده اند
وی در بخش دیگری از سخنان خود، تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران را در عزم و اراده آنان بی تاثیر خواند و با بیان این که مردم ما افق پیش رو را روشن می بینند، تاکید کرد: ملت ما ملتی عاشورایی هستند و با این فشارها از صحنه خارج نمی شوند و با تمام توان پای انقلاب و ارزش های آن ایستاده اند.
آیت الله موحدی کرمانی بیان داشت: غربی ها امروز خود گرفتار مشکلات بسیاری هستند و بنا به اذعان خودشان به لبه پرتگاه نزدیک شده اند، آمریکا نیز مشکلات بسیاری دارد و جنبش وال استریت را می تواند مؤیدی بر این ادعا دانست.
بازگشت به دین تنها راه حل مشکلات غرب
امام جمعه تهران به افزایش آمار جرم و جنایت در غرب وآمریکا اشاره کرد و گفت: آمار ترورها و کشتارها در غرب در حال افزایش است و تنها راه رهایی آنان از این مشکلات پناه بردن به دین و آموزه های آن است.
آیت الله موحدی کرمانی نسبت به نقشه های استکبار جهانی در منطقه هشدار داد و با بیان این که غرب به دنبال راه اندازی توطئه مذهبی در کشور عراق است، به حکام سر سپرده استکبار هشدار داد و گفت: اینها هنوز غائله و فتنه سوریه تمام نشده است که به‌ دنبال ایجاد آشوب در عراق هستند. 
هشدار به مقامات عربستان سعودی
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت هوشیاری مقامات عربستان تاکید کرد و گفت: ما به آنها توصیه می کنیم به جای این که به غرب و آمریکا اعتماد کنند و متحد آنها شوند، اعتقاد خود به خدای متعال را افزایش دهند.
امام جمعه تهران با اشاره به دستاوردهای گوناگون جنگ هشت روزه، رژیم صهیونیستی را مغلوب این نبرد نابرابر خواند و تصریح کرد: با وجود نابرابری این جنگ، نیروهای حماس با پرتاب و شلیک موشک به سرزمین های اشغالی به گونه ای عمل کردند که حتی سران آنها نیز ناچار شدند به پناهگاه ها مراجعه کنند./924/پ202/ج
ارسال نظرات