۱۵ دی ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۱۵۲۲۴۸
نایب رییس شورای عالی عشایری:

دشمن در پی تغییر نوع تفکر مردم ایران است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شورای عالی عشایری کشور، با اشاره به این که امام راحل می فرمودند من نگران دشمنان خارجی نیستم و نگرانی من از درون نظام است، اظهار داشت: اگر الطاف الهی نبود خواص بی بصیرت نظام ما را به قیمتی اندک به بیگانگان می فروختند.
حجت الاسلام مهدي قرقاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا حجت الاسلام مهدی قرقانی، نایب رییس شورای عالی عشایری کشور شب گذشته در مسجد النور سپاهان شهر اصفهان با اشاره به این که امر به معروف و نهی از منکر از اهمیت فوق العاده ای در دین اسلام برخوردار است، گفت: در امر به معروف و نهی از منکر نباید به دنبال تاثیر فوری باشیم و اگر کسی از این فریضه مهم شانه خالی کند در آن گناه شریک است.

وی با اشاره به این که امام راحل می فرمودند من نگران دشمنان خارجی نیستم و نگرانی من از درون نظام است، اظهار داشت: اگر الطاف الهی نبود خواص بی بصیرت نظام ما را به قیمتی بی ارزش به بیگانگان می فروختند.

این محقق و پژوهشگر حوزه علمیه اصفهان با بیان این مطلب که یکی از سناتورهای آمریکایی در مجلس سنای آمریکا گفته بود همه مردم ایران با ما هستند چون دو میلیون نفر از آنها برای کشته شدگان برج های دو قلو شمع روشن کردند، ابراز داشت: یکی دیگر از سناتور ها درجواب او گفته بود اولا دویست نفر بودند، دوما بیشتر این تعداد هم نیروهای امنیتی وزارت اطلاعات ایران بودند و بدان که ما دو دهه وقت لازم داریم تا فکر مردم ایران را عوض کنیم.

حجت الاسلام قرقانی ادامه داد: ما باید با امر به معروف و نهی منکر برنامه‌ پیچیده دشمن را برای تغییر نوع تفکر مردم ایران خنثی کنیم.

وی با اشاره به این که گریه بر امام حسین(ع) گریه بر پیوند هدف است، خاطر نشان کرد: همان طور که امام خمینی(ره) گفته اند ما اهل گریه سیاسی بر حسین(ع) هستیم و هر کس در مقابل اسلام بایستد با گریه سیاسی خود آن را خرد می کنیم.

حجت الاسلام قرقانی با اشاره به این که افرادی که دکترای خود را در انگلستان گرفته اند برنامه کنترل جمعیت را در اوائل انقلاب در کشورمان پیاده کردند، خاطر نشان کرد: سال گذشته در کشور تنها نهصد هزار تولد به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: در استان های مرزی کشور، پول های وهابیت برای ازدیاد جعیت اهل سنت سرازیر است، تا جایی که بعضی از اهل سنت مرزنشین کشور ما تا چهل فرزند دارند.

حجت الاسلام قرقانی با اشاره به این که در چند جای صحیفه امام آمده که امام می فرمودند ان شاءالله این نهضت به نهضت جهانی حضرت مهدی متصل خواهد شد، ابراز داشت: روایتی در جلد دو کتاب بیان الائمه آمده است که می فرماید «ینقلب فی ملک العجم فی محرم بسفک الدماء حتی یفر ملک العجم ثم یموت غما... یدوم الانقلاب و تدوم الفتنه و بشر الناس بظهور الحجه، انقلابی در سرزمین عجم رخ می دهد که با جاری شدن خون همراه است تا اینکه پادشاه ملک عجم فرار می کند و از شدت غم می میرد ... این انقلاب همراه با فتنه ها ادامه پیدا می کند، در این زمان بشارت دهید به ظهور حجت».

حجت الاسلام قرقانی در بخشی از سخنان خود با اشاره به خراب کاری های گسترده صنعتی دشمنان در مسیر انرژی هسته ای کشور ابراز داشت: به خواست خدا و برکت خون شهدا تک تک این خراب کاری ها کشف و رفع شد و ایران اسلامی با قدرتی روز افزون همچنان پیش می رود. /929/پ202/ع

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
امیر خطیب
Iran, Islamic Republic of
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۵
سرباز حاج مهدی
0
0