۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۱۵۲۳۵۵

سومین گردهمایی دبیران اقامه نماز دستگاه های اجرایی خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ سومین گرهمایی دبیران اقامه نماز دستگاه های اجرایی خوزستان ظهر امروز با حضور دبیر اقامه نماز استان برگزار شد.
نماز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سومین گردهمایی دبیران اقامه نماز دستگاه های اجرایی خوزستان، صبح امروز در ساختمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

حجت الاسلام مسعود بهرام پور، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی خوزستان و مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در این گردهمایی با اشاره به اهمیت اقامه نماز در نهاد، و دستگاه های اجرایی اظهار داشت: ایجاد انگیزه معنوی بین کارکنان سبب پر شدن نمازخانه های ادارات خواهد بود.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با بیان این خداوند متعال به پیامبر خویش دو برنامه مدون داده است خاطرنشان کرد: یکی از این برنامه تلاوت قرآن کریم و دیگری اقامه نماز است؛ چرا که در صورت تحقق این دو مسأله مقابله با تهاجم فرهنگی آسان می شود.

در ادامه این جلسه سعید اسکندری، دبیر اقامه نماز بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، با اشاره به این که جایگاه نماز باید برای جامعه به ویژه شاغلان در ارگان ها تبیین شود ابراز داشت: ائمه جماعات ادارات با برنامه ریزی های مختلف به تبیین جایگاه و منزلت نماز ویژه کارکنان نهاد و ارگان ها بپردازند.

اسکندری در ادامه با تأکید بر این که برنامه های مختلفی از سوی بنیاد مستضعفان برای گسترش فرهنگ اقامه نماز در ادارات صورت گرفته است، بیان داشت: هر چه برای گسترش معنویت در جامعه فعالیت کنیم کم خواهد بود؛ چرا که دشمنان همچنان در حال تهاجم به ملت ما هستند.

شایان ذکر است در حاشیه این جلسه دبیران اقامه نماز دستگاه های مختلف استان به بیان پیشنهادات و انتقادات در خصوص گسترش نماز در ادارات پرداختند./9458/پ203/ب

ارسال نظرات