۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۵۲۳۶۲
در راستای تحقق سبک زندگی اسلامی؛

مرکز مشاوره دینی در آمل راه اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ به منظور تحقق سبک زندگی اسلامی، مرکز مشاوره دینی در شهرستان آمل راه اندازی شد.
سبک زندگي اسلامي

حجت الاسلام محمد قنبری، رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که در راستای تحقق سبک زندگی اسلامی مرکز مشاوره دینی در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان راه اندازی شد، گفت: این مرکز درصدد است تا به سوالات و مسائل مختلف حول محور فرد و خانواده پاسخ گو باشد.

 

وی با اشاره به این که باید در راستای تحقق سبک زندگی اسلامی اهتمام ویژه ای در جامعه وجود داشته باشد، بیان داشت: فرهنگ اسلامی باید در جان های آحاد جامعه و به خصوص جوانان نهادینه شود تا آنان در مواجهه با فرهنگ غربی دچار تغییر هویت نشوند.

 

حجت الاسلام قنبری با تاکید بر این که دشمن درصدد است تا با انواع برنامه ها و نقشه های گوناگون فرهنگ منحط خود را در جامعه استوار نماید، خاطرنشان کرد: توجه بیش از پیش به ترویج تعالیم اسلامی می تواند نقش موثری را در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان داشته باشد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با بیان این که باید از داشته های گرانقدر خود در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی بهره گیریم، گفت: حرکت در مسیر دین مبین اسلام می تواند موجب حل شدن مشکلات و مسائل زندگی بوده و جامعه را به سمت زندگی مورد خواسته دین حرکت دهد.

 

وی با اشاره به این که سبک زندگی اسلامی باید در جامعه نهادینه و در راستای ترویج آن تلاش ارزنده ای از سوی مردم و مسؤولان وجود داشته باشد، گفت: گسترش سبک زندگی اسلامی سبب خواهد شد تا خانواده بتواند در کنار یکدیگر با آرامش و امنیت به زندگی بپردازد.

 

حجت الاسلام قنبری با بیان این که اگر در خانواده آرامش و محبت وجود داشته باشد می‌تواند در راستای اعتلای اعضای آن تأثیر شگرفی را داشته باشد، خاطرنشان کرد: خانواده باید اساس تحولات بوده و بتواند از ظرفیت‌های موجود خود برای شکل‌گیری شخصیت اسلامی در فرزندان بهره گیرد./950/ت302/ب

ارسال نظرات