۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۱۵۲۴۵۸

برنامه‌های اداره اوقاف شمیرانات در هفته‌وقف تشریح شد

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف شمیرانات مراسم وداع با ماه‌ صفر، تجلیل از واقفین، نشست‌های هم‌اندیشی، غبارروبی از بقاع‌متبرکه و تجلیل ار برترین‌های خانواده وقف را از برنامه‌های اداره اوقاف شمیرانات در هفته‌وقف عنوان کرد.
برنامه‌هاي اداره اوقاف شميرانات

حجت‌الاسلام روح‌الله گلزاری، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شمیرانات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به‌این‌که هفته‌ وقف همزمان با رحلت پیامبراکرم(ص) و شهادت امام‌حسن‌مجتبی(ع) و امام‌رضا(ع) است عنوان داشت: برنامه وداع با ماه‌ صفر و شهادت امام ‌رضا(ع) روز شنبه، 23 دی‌ماه با شکوه‌تر از قبل در بقاع ‌متبرکه شمیرانات برگزار می‌شود.

وی تجلیل از واقفینی که طی یک‌سال گذشته موقوفات جدید داشته‌اند را از دیگر برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه شمیرانات در هفته وقف عنوان کرد و گفت: همچنین طی مراسمی در هفته وقف از «بانوان واقف» به‌صورت جداگانه تجلیل می‌شود.

حجت‌الاسلام گلزاری با بیان این‌که برنامه «هفت‌شب، هفت‌نشست» در هفته‌وقف در امام‌زاده‌صالح(ع) تجریش برگزار می‌شود ابراز داشت: هدف از برگزاری این نشست‌ها هم‌اندیشی با علما، دانش‌آموزان، نخبگان و دیگر اقشار جامعه است.

رییس اداره اوقاف شمیرانات «غبارروبی از بقاع متبرکه و استقبال از ماه ربیع‌الأول» را از دیگر برنامه‌های اداره اوقاف شمیرانات در هفته‌وقف دانست و اظهار داشت: این برنامه در همه بقاع‌متبرکه استان تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به‌این‌که اتفاقات بسیار مطلوبی در حوزه مساجد رخ‌داده که در طول انقلاب بی‌سابقه است بیان داشت: از مهم‌ترین برنامه‌های هفته‌وقف امضای تفاهم‌نامه بین اوقاف و مساجد است.

 حجت‌الاسلام گلزاری «تجلیل از برترین‌های خانواده وقف» را از دیگر برنامه‌های اداره اوقاف شمیرانات در هفته‌وقف عنوان کرد و گفت: همچنین در امام‌زاده‌عزیز(ع) و دانشگاه شهید بهشتی برنامه‌های ویژه‌ای در هفته‌وقف برگزار می‌شود./956/ت302/ع

ارسال نظرات