۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۱۵۲۵۰۰

اجلاس مدیران و معاونان مدارس منطقه پنج حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ اجلاس منطقه‌ای مدیران و معاونان مدارس منطقه پنج حوزه‌های علمیه خواهران استان‌های گلستان و مازندران با حضور مدیران و معاونان آموزش و فرهنگی مدارس و کارکنان این منطقه در مدرسه الزهرا(س) ساری برگزار شد.
مرکز مديريت حوزه علميه خواهران
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام علی غفاری، مدیر منطقه پنج حوزه‌های علمیه خواهران در اجلاس منطقه‌ای مدیران و معاونان مدارس منطقه پنج حوزه‌های علمیه خواهران استان‌های گلستان و مازندران که در ساری برگزار شد، گفت: در حال حاضر بیش از هر زمان دیگر نیاز به حوزه‌های علمیه در جامعه احساس می‌شود و این واقعیت وظیفه ما را دوچندان می‌کند.
وی افزود: یکی از راه‌های تأمین نیاز جامعه به حوزه، افزایش تعداد طلاب است و با توجه به این‌که در آستانه پذیرش سال جاری قرار داریم این اجلاسیه با هدف بررسی راهکارهای مؤثر جهت جذب حداکثری در پذیرش برگزار شده است.
وی تصریح کرد: حوزه‌های علمیه نگهبان ارزش‌های اسلامی هستند و امروز دشمن با تمام امکانات تلاش می‌کند این نگاه را در جامعه تغییر دهد و به شکل‌های مختلف حوزه را از پای درآورد و ارزش‌ها و اعتقادات دینی ما را که حافظ نظام است از بین ببرد که تاکنون به برکت عنایات امام عصر(عج)، که صاحب حوزه‌ها هستند، موفق نبوده‌اند.
مدیر منطقه پنج حوزه‌های علمیه خواهران اظهار داشت: دشمن دین با اتخاذ روش‌های پیچیده جنگ نرم، به صورت نامحسوس در خانواده‌ها رسوخ می‌کند و با هدف گرفتن اعتقادات و ارزش‌های اخلاقی جوانان، درصدد نابودی دین حیات‌بخش اسلام است، در این شرایط مدیران مدارس علمیه خواهران که سکان‌دار مدارس هستند باید آینده‌نگر باشند و مسائل را شفاف دیده و شفاف انتقال دهند.
شایان ذکر است، در این اجلاسیه، جلسات تخصصی مدیریت و معاونان منطقه پنج حوزه‌های علمیه خواهران با مدیران و معاونین مدارس علمیه به صورت مجزا برگزار شد./907/د102/ن
ارسال نظرات