۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۱۵۲۵۰۳
آیت‌الله علوی گرگانی:

مسؤولان باید بیش از همه مراقب اعمال خود باشند

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این‌که همه باید مراقب اعمال و رفتار خود باشند، گفت: مسؤولان باید بیشتر از همه مراقب اعمال خود باشند چون کارهای آنها بیش از بقیه مورد توجه قرار می‌گیرد.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد علی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم، امروز در دیدار جمعی از اعضای هسته‌های گزینش آموزش و پرورش، استانداری، آستان مقدس حضرت معصومه(س)، دادگستری، علوم پزشکی و جهاد کشاورزی استان قم، بر اهمیت کار هسته‌های گزینشی ادارات تأکید کرد و گفت: هسته‌های گزینشی به عنوان فیلتری برای عبور نکردن افراد نا اهل به سیستم اداری عمل می‌کنند.
وی همچنین افزود: اگر افراد نا اهل به ادارات وارد شوند،‌ هسته‌های گزینش در مرحله نخست زیر سؤال می‌روند، مگر این‌که انحراف در افراد بعد از انجام گزینش صورت گیرد.
این استاد برجسته درس خارج حوزه با بیان این‌که هسته‌های گزینش بازوان توانای رهبری در نهادهای دولتی هستند، اظهار کرد: رفتار اداری و سازمانی افراد باید به گونه‌ای باشد که حقانیت تشیع و کشور اسلامی را به اثبات برساند.
آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این‌که همه باید مراقب اعمال و رفتار خود باشند، گفت: مسؤولان باید بیشتر از همه مراقب اعمال خود باشند چون کارهای آنها بیش از بقیه مورد توجه قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به این‌که مردم کشورهای غربی نسبت به هنجارهای موجود در ایران نگاه متفاوتی دارند، ابراز کرد: نظام اسلامی بر مبنای شرع و ولایت فقیه پایه ریزی شده است و نباید هر نوع رفتاری که در غرب صورت می‌گیرد در کشور ما نیز انجام شود.
این استاد برجسته حوزه علمیه با بیان این‌که همه در برابر اعمال و رفتار خود مسؤول هستند، گفت: همه باید مسؤولیت خود را به بهترین نحو انجام دهند چون لغزش‌ها و کوتاهی‌های آنها در قیامت مورد بازخواست قرار خواهد گرفت.
آیت‌الله علوی گرگانی بر ضرورت توکل به خدا در انجام امور تأکید کرد و اظهار داشت: همه مسؤولان و خدمت‌گذاران نظام اسلامی باید از فرامین ولی فقیه که سخنان خدا و معصومان(ع) را بیان می‌کند، اطاعت کنند./927/پ202/ج
ارسال نظرات