۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۱۵۲۷۳۹

آیت الله نوری همدانی به استان بوشهر سفر می‌کند

خبرگزاری رسا ـ در پی دعوت نماینده ولی فقیه، استاندار، علما، روحانیان، مسؤولان و اقشار مختلف مردم بوشهر حضرت آیت الله نوری همدانی به این استان سفر می کند.
آيت الله نوري همداني
حجت الاسلام محمدحسین شمس مدیر دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از سفر این مرجع تقلید به استان بوشهر در هفته آینده خبر داد.
وی با بیان این که سفر حضرت آیت الله نوری همدانی به استان بوشهر در پی دعوت نماینده ولی فقیه، استاندار، علما، روحانیان، مسؤولان و اقشار مختلف مردم این استان صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: این مرجع تقلید روز شنبه 23 دیماه به استان بوشهر سفر خواهد کرد.
حجت الاسلام شمس با اشاره به برنامه های سفر این مرجع تقلید به استان بوشهر گفت: حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی صبح روز شنبه 23 دیماه با علما،‌ روحانیان و طلاب و فضلای بوشهری دیدار و در جمع آنان سخنرانی خواهند کرد.
مدیر دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی اضافه کرد: این مرجع تقلید عصر شنبه نیز در اجتماع بزرگ اقشار مختلف مردم بوشهر به ایراد سخن خواهند پرداخت.
وی سفر حضرت آیت الله نوری همدانی به بوشهر را پنج روزه دانست و گفت: دیدار با مدیران، فرماندهان نیروهای مسلح، خانواده های شهدای، ایثارگران، جانبازان،‌نخبگان، جوانان و دانشجویان از دیگر برنامه های سفر حضرت آیت الله نوری همدانی به استان بوشهر است. /924/پ203/ج
ارسال نظرات