۲۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۱۵۲۸۳۶
حجت الاسلام جلالی:

احتمال کاندیداتوری باقری لنکرانی وجود دارد

خبرگزاری رسا ـ عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی در مورد احتمال کاندیداتوری لنکرانی، گفت: خبرعدم کاندیداتوری وی صحت ندارد؛ ایشان با توجه به شرایط انتخابات و بر اساس تکلیف در این باره تصمیم خواهد گرفت.
حجت الاسلام حسين جلالي

حجت‌الاسلام حسین جلالی، رییس دفتر آیت الله مصباح یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به دیدار کامران باقری لنکرانی با آیت الله مصباح یزدی، اظهار داشت: این دیدار کاملا خصوصی بوده و کسی از محتوای دقیق آن خبر ندارد.


وی افزود: البته از قراین و شواهد می توان حدس هایی در این باره زد؛ بسیاری از افراد حزب اللهی زیر پرچم آیت الله مصباح یزدی جمع شده اند و می خواهند از حریم ولایت دفاع کنند، آقای لنکرانی نیز نزدیک ترین فرد به لحاظ تفکر ولایی به این جمع است.


استاد حوزه و دانشگاه در پاسخ به این سؤال که آیا لنکرانی ممکن است در انتخابات آینده کاندیدا شود؟ گفت: فعلا خبری قطعی در این باره وجود ندارد؛ خود ایشان گفته در زمان انتخابات با توجه به شرایط و بر اساس تکلیف تصمیم خواهد گرفت.


این فعال سیاسی ابراز داشت: شایعه عدم حضور لنکرانی در میان کانداهای انتخابات را برخی رسانه های منتسب به جریان اصلاح طلب مطرح کرده اند، از وی چنین مطلبی صادر نشده و خودش این شایعه را تکذیب کرده است.


حجت الاسلام جلالی رابطه لنکرانی با آیت الله مصباح یزدی را مرید و مرادی خواند و گفت: قطع نظر از مسائل سیاسی، علمی و کسب رهنمود، با توجه برنامه هایی که ایشان در قم و تهران دارند معمولا طوری برنامه ریزی می کنند که در صورت امکان چنین دیدارهایی را ترتیب دهند.


وی اضافه کرد: این علاقه طرفینی است؛ هم لنکرانی و هم آیت الله مصباح یزدی مایل هستند این ارتباط ها به صورت مستمر باشد و در ماه گذشته تقریبا سه دیدار این چنینی برگزار شده است./928/ت302/ج

ارسال نظرات