۲۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۱۵۲۸۶۸
رییس سازمان اوقاف و امور خیریه:

آیت الله تهرانی از شخصیت‌های نادر روحانیت شیعه بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدی گفت: آیت الله تهرانی از شخصیت‌های نادر روحانیت شیعه و در مقام علم، عمل، بیان و تبلیغ از شاگران امام(ره) بود.
حجت‌الاسلام علي محمدي، سرپرست سازمان اوقاف و امور خيريه کشور،
حجت الاسلام علی محمدی، نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به شخصیت علمی و معنوی آیت‌الله آقا مجتبی تهرانی تصریح کرد: آیت الله تهرانی واقعاً معلم اخلاق، روحانی با اخلاص، باتواضع و آشنا به نیاز امروز جامعه، بخصوص نیاز فکری جوانان بود و این صفات در مباحث اخلاقی، رفتاری و عملی ایشان نمایان بود به همین جهت جلسات اخلاق وی مورد استقبال عموم مردم، به ویژه جوانان قرار می‌گرفت و شاهد این موضوع شرکت پرشور مردم در تشییع جنازه ایشان بود.
وی در ادامه افزود: آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی از شخصیت‌های نادر روحانیت شیعه و در مقام علم و عمل، بیان و تبلیغ از شاگران امام(ره) بود.
نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به شخصیت ولایی آیت الله تهرانی اظهار داشت: ایشان در خط امام و ولایت باقی ماند و در زمان مبارزات امام(ره) قبل از انقلاب، همراه ایشان بود و بعد از امام(ره) هم، در خط انقلاب اسلامی و همراه مقام معظم رهبری بود.
حجت الاسلام محمدی در پایان با اشاره به جلسات اخلاق آیت الله تهرانی ابراز داشت: مطالب اخلاقی که ایشان در جلسات اخلاق در اختیار مخاطبان قرار می‌داد، منظم و دسته بندی شده بود و هر کسی در محفل و مجلس اخلاق وی حضور پیدا می‌کرد، بهره کافی و تأثیری از مباحث اخلاقی ایشان می‌برد./958/ت302/ع
ارسال نظرات