۲۲ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۱۵۲۸۸۵
حجت الاسلام پورمحمدی:

اگر انتخابات آزاد نداشتیم جامعه توانایی پایداری در برابر استکبار را نداشت

خبر‌گزاری رسا ـ رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: انقلاب ما در حالی به دهه چهارم از عمر خود وارد شده است که شعارها و آرمان‌هایش محفوظ مانده و انحرافی نداشته است. انقلاب دوستان پرو پا قرصی در دنیا دارد که به لطف بیداری فراگیر اسلامی بر تعداد آن ها هر روز افزوده می شود. امروز انقلاب آن تحول عمیق فکری که در نظر داشته در دنیا پیاده سازی کرده است، همه این‌ها دلالت بر موفقیی جمهوری اسلامی دارد.
مصطفي پور محمدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی ، رییس سازمان بازرسی کل کشور شب گذشته در خیمه حسینی گلستان شهدای شهر اصفهان ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن 28 صفر گفت: امشب شب یتیمی امت است؛ چرا که حضرت رسول(ص)فرمودند: من و علی (ع) پدران امت هستیم. خدا در قرآن رسول اکرم را برای هدایت مسلمین، حریص معرفی می کند و از او می خواهد که خود را برای هدایت این قدر به سختی و زحمت نیندازد و این نشان از بزرگی شخصیت رسول اکرم است.

 

وی در خصوص مقوله دشمن شناسی افزود، دشمن شناسی یک مقوله دقیق و عمیق است. علت اینکه دشمنان با ما دشمنی می کنند این است که امروزه ما برای سیاست های فکری آن ها یک خطر بزرگ به شمار می‌آییم و در واقع اگر برای آن‌ها سد و مانع نبودیم، برای ما مزاحمت ایجاد نمی‌کردند. امروزه مستکبرین از وجود مقوله‌ای به نام جمهوری اسلامی آرامش ندارند و بارها از آن به عنوان یک خطر بزرگ نام برده‌اند.

 

وزیر سابق کشور در خصوص عقب نشینی ما در برابر آمریکا و اسرائیل تصریح کرد: نه جمهوری اسلامی عقب نشینی کرده است و نه کینه و بغض دشمن نسبت به ما کم شده است. حرف و شعار ما، همان شعارهای اول انقلاب است و تغییری نکرده است. امروز رهبری همان حرف های امام رحمت الله علیه را می زنند. بنده واقعه 19 دی را به خاطر دارم، شعارهایی که ما در این روز دادیم، امروزه برای نسل سوم انقلاب تازگی و پویایی دارد. امروز ملت مصر همان حرف های انقلابی ما را رقیق‌تر بیان می کند.

 

وی در خصوص کینه ورزی دشمنان خاطر نشان کرد: امروز، نسبت به تحریم ها مصونیت پیدا کرده ایم؛ هر چند که تحریم ها برای ما هزینه‌هایی نیز به همراه داشته است اما دشمن از آسیب زدن به جمهوری اسلامی ناامید شده است و برای همین به دوستان انقلاب در جهان چنگ اندازی می کند. امروز سوریه به خاطر حمایت از مقاومت در منطقه به محوریت جمهوری اسلامی، هزینه سنگینی را پرداخت می کند. امروز دشمن برای عراق نیز برنامه ریزی کرده است تا از انقلاب اسلامی الگو برداری نکند. طبق آیات قرآن، تحریم هایی که علیه ما صادر کرده اند چند برابر در مشکلات اقتصادی کشورهای مرفه اروپایی جلوه‌گر شده و دامنگیر خود آن ها شده است.

 

وی در خصوص موفقیت و پویایی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب ما در حالی به دهه چهارم از عمر خود وارد شده است که شعارها و آرمان هایش محفوظ مانده و انحرافی نداشته است و با سرفرازی تمام این شعارها را در دنیا اعلام می کند. در ضمن انقلاب دوستان پرو پا قرصی در دنیا دارد که به لطف بیداری فراگیر اسلامی بر تعداد آن ها هر روز افزوده می شود. امروز انقلاب آن تحول عمیق فکری که در نظر داشته است، در دنیا پیاده سازی کرده است. همه این ها دلالت بر موفقیت جمهوری اسلامی دارد.

 

وی در پایان در خصوص مقوله آزادی در جمهوری اسلامی فزود: اینکه دشمن در چند سال اخیر، دم از نبود آزادی و انتخابات آزاد در ایران می زند حرف بی اساسی است، چرا که یکی از خواسته های اولیه مردم در شعارهای قبل از شکل گیری انقلاب اسلامی، همین مقوله آزادی بوده است. اگر در ایران آزادی برقرار نبود، بدون شک جامعه توانایی پایداری در برابر استکبار را نداشت./939/پ202/ع

ارسال نظرات