۲۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۱۵۲۹۰۴
امام جمعه نکا:

القای برگزاری انتخابات آزاد حرکت در مسیر دشمن است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نکا با بیان این که برخی اعلام می کنند، انتخابات باید آزاد برگزار شود، تصریح کرد: این حرف ها برگرفته از افکار دشمنان است که مردم باید آگاه باشند و با این حرف ها و برنامه های دشمنان از میدان خارج نشوند.
حجت الاسلام لائيني، امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از نکا، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی، امام جمعه نکا، امروز جمعه در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت: دشمن سعی دارد با استفاده از ترفندها، توطئه ها و تهیدهای مختلف مردم را از حضور در انتخابات آینده مأیوس کند.

 

وی بیان داشت: دشمنان در انتخابات گذشته با ترفند تقلب وارد شدند، اما مردم با آگاهی این فتنه را سرکوب کردند و با حضور خود در نهم دی 88 به همه معادله‌های دشمن خاتمه دادند.

 

خطیب جمعه نکا یادآور شد: انتخابات ما در 33 سال گذشته همواره آزاد و سالم برگزار شده است و جای هیچ شک و شبهه ای نیست و مهم ترین شاهدان آن ملت همیشه در صحنه ایران هستند.

 

امام جمعه نکا خاطرنشان کرد: دشمنان اکنون با شیطنت های مختلف خود برگزاری انتخابات آزاد را مطرح می کنند تا فتنه ای دیگر همچون فتنه 88 را بر پا دارند که در این برهه از زمان نیز همه ما باید با اطاعت پذیری از ولی فقیه در این رابطه، راه را از بیراهه تشخیص دهیم.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی ادامه داد: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در همه مراحل این انقلاب راه گشای ما بوده و همه ما باید در انتخابات پیش رو نیز اطاعت پذیری از رهبری داشته باشیم.

 

امام جمعه نکا با بیان این که برخی اعلام می کنند انتخابات باید آزاد برگزار شود، تصریح کرد: این حرف ها برگرفته از القائات دشمنان است که مردم باید آگاه باشند و با این حرف ها و برنامه های دشمنان از میدان خارج نشوند.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی با گرامیداشت سالروز رحلت رسول اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شب شهادت امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: پیامبر ما برای سامان دادن به حب و بغض در درون انسان ها مأموریت داشته است و به همین دلیل فرموده اند آیا دین غیر از محبت است.

 

امام جمعه نکا افزود: میوه محبت به اهل بیت(ع) اطاعت از آنان است و این که اطاعت‌پذیری در همه مراحل زندگی از ایشان داشته باشیم و کاری جز دفاع از حق و حقیقت انجام ندهیم.

 

وی افزود: این انقلاب ما بر پایه همین جب و دوستی به اهل بیت‌(ع) برقرار است؛ اما باید مراقب باشیم که دشمنان همواره در کمین هستند و از هر فرصتی برای ضربه زدن به این انقلاب و نظام استفاده می‌کنند.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: تقوای الهی و ولایت پذیری باید در همه زمینه ها سرلوحه کار ما برای رستگاری باشد.

 

خطیب جمعه نکا بیان داشت پیامبر اکرم(ص) پیامبر خوبی‌ها و تقوا و عدالت است و خوشبختانه با فشارهای مختلف اقتصادی و اجتماعی و تهاجم فرهنگی دشمن مردم ما هر ساله مراسم اهل بیت(ع) را با شکوه تر از سال قبل انجام می دهند که بیانگر حب واقعی آنان به ائمه اطهار است.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی ادامه داد: برقراری پرچم توحید در جامعه و تداوم آن نیازمند فداکاری همه جانبه است و همه ما باید با فداکاری و حماسه آفرینی و بصیرت پرچم توحید را برافراشته نگه داریم./950/پ202/س

ارسال نظرات