۲۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۱۵۲۹۲۶
عسکر اولادی:

تولی به ولایت فقیه از بزرگترین سرمایه‌های اخروی آیت الله تهرانی است

خبرگزاری رسا ـ رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: علاوه بر دارا بودن مراتب علمی و اخلاقی، تولی به ولایت فقیه یکی از بزرگترین سرمایه‌های اخروی آیت الله تهرانی است.
عسگر اولادي
حبیب الله عسکر اولادی، رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به شخصیت علمی و سیاسی آیت الله تهرانی تصریح کرد: علاوه بر مراتب علمی و اخلاقی آیت الله تهرانی، وی  در زمان امام(ره) و مقام معظم رهبری در متن مسائل سیاسی بود و در این راستا امتحانات بسیار خوبی دادند.
رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به ولایت پذیری آیت الله تهرانی افزود: علاوه بر دارا بودن مراتب علمی و اخلاقی، تولی به ولایت فقیه یکی از بزرگترین سرمایه‌های اخروی آیت الله تهرانی است.
وی در پایان افزود: مقام معظم رهبری بزرگترین سرمایه را در عیادت ایشان گذاشتند و همچنین خود ایشان بر بدن مطهر آیت الله تهرانی نماز خواندند که این نشان دهنده تولی وی به ولایت فقیه بود.
گفتنی است به نقل از نزدیکان آیت الله تهرانی، مقام معظم رهبری در اواخر عمر وی، به عیادت این معلم اخلاق در بیمارستان رفته بودند و برای شفای ایشان، هفتاد حمد شفا و حدیث کساء خوانده بودند./958/ت302/ص

 

ارسال نظرات