۲۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۱۵۲۹۴۳

مجموعه نرم افزار ستارگان بقیع تولید شد

خبر گزاری رسا ـ نرم افزار ستارگان بقیع به همت مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان تولید شد.
ستارگان بقيع

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان، این موسسه هم زمان با فرا رسیدن ایام اندوه اهل بیت علیهما السلام و در راستای معرفی هر چه بهتر سیره ائمه مدفون در جنت بقیع ، نرم افزار جامع «ستارگان بقیع» را روانه بازار کرد.

 

نرم افزار ستارگان بقیع، شامل متن 479 جلد کتاب و 191 مقاله پیرامون ائمه بقیع علیهم السلام است. از این تعداد کتاب و مقاله، 123 جلد کتاب و 18 مقاله به شرح زندگی حضرت امام حسن (ع) اختصاص یافته است.

 

در این نرم افزار، 123 جلد کتاب و 52 مقاله به شرح زندگی حضرت امام سجاد (ع)، 78 جلد کتاب و 28 مقاله به شرح زندگی حضرت امام باقر (ع) و 147 جلد کتاب و 93 مقاله به شرح زندگی حضرت امام صادق (ع) اختصاص یافته است.

 

در این مجموعه نرم افزاری برای شرح و بررسی تاریخچه جنت بقیع 8 جلد کتاب نیز در نظر گرفته شده است.

 

از ویژگی های این بسته نرم افزاری می توان به ارائه فهرست کلیه کتابها و مقاله ها در بیش از 40000 موضوع، معرفی 1400 عنوان کتاب و مقاله پیرامون ائمه بقیع علیهم السلام، جستجوی پیشرفته در متن، پاورقی و عناوین، تصاویر و پوسترهای زیبا و جذاب، امکان چاپ صفحات و انتقال متن به دفترچه یادداشت، امکان تغییر محیط برنامه برای سلیقه های مختلف، متن زیارت نامه ها و مناجات هایی پیرامون ائمه بقیع علیهم السلام، نغمه های دلنشین و همخوانی قابل اجرا در دستگاه های  mp3 اشاره کرد.

 

در تهیه این مجموعه نرم افزاری از کتب شاخصی همچون سیمای معصومین در اندیشه امام خمینی، مقدمه مرحوم حضرت آیت الله مرعشی نجفی،  پیشوای صادق، تالیف رهبر معظم انقلاب،پندهای امام صادق به رهجویان صادق تالیف آیت الله محمد تقی مصباح یزدی، صلح امام حسن، امام حسن مجتبی، امام سجاد، آشنایی با صحیفه سجادیه تالیف آیت الله شهید مطهری و صد ها اثر خواندنی و متقن استفاده شده است.

 

علاقه مندان به تهیه این این مجموعه نرم افزاری می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان، این مجموعه را با تخفیف ویژه به صورت آنلاین خریداری کنند.

 

کاربران پس از خریداری و نصب نرم افزار بر روی رایانه خود، چنانچه با مشکلی در خصوص نصب و استفاده از نرم افزار داشتند، می توانند با ثبت مشکل خود در قسمت نظرات سایت، پاسخ خود را این طریق دریافت کنند. در ضمن مرکز تحقیقات امکان به روز رسانی نرم افزار را برای خریداران این مجموعه نرم افزاری فراهم کرده است./939/د102/ب

ارسال نظرات