۲۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۱۵۲۹۶۲

آیت الله نوری همدانی وارد بوشهر شد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی لحظاتی پیش با ورود به فرودگاه بین المللی بوشهر مورد استقبال مسؤولان ارشد استان قرار گرفت.
آيين استقبال از آيت الله نوري همداني در بوشهر آيين استقبال از آيت الله نوري همداني در بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی، از مراجع تقلید، لحظاتی پیش وارد فرودگاه بین المللی بوشهر شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه و مسؤولان این استان قرار گرفت.

 

حضرت آیت الله نوری همدانی، در بدو ورود به بوشهر، در سخنانی هدف از سفر خود را دیدار با علما و روحانیان استان بوشهر و همچنین مردم این استان اعلام کرد و گفت: بنا به دعوت آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در بوشهر، استاندار و همچنین برخی از ائمه جمعه و جماعات این استان، توفیقی حاصل شد تا این دعوت را اجابت کرده و در جمع مردم متعهد و ولایتمدار این استان حاضر شوم.

 

وی با آرزوی توفیق روز افزون برای مردم استان بوشهر، افزود: امیدوارم این سفر مایه خیر و برکات معنوی برای بوشهری های ولایتمدار باشد.

 

این گزارش حاکی است، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، فریدون حسن وند، استاندار، ائمه جمعه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهرستان های مختلف استان بوشهر، مدیران کل، روحانیان، طلاب و اقشار مختلف مردم به استقبال این مرجع تقلید آمدند.

 

حضور چشمگیر مردم ولایتمدار بوشهر، روحانیان، مدیران و طلاب حوزه های علمیه استان در فرودگاه بین المللی این شهرستان برای استقبال از حضرت آیت الله نوری همدانی چشمگیر بود و حاضران با شور و شعف وصف ناپذیری از این مرجع تقلید جهان تشیع استقبال کردند.

 

حجت الاسلام علی اصغر کریمخانی، مسؤول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در خصوص برنامه های حضرت آیت الله نوری همدانی در این استان به خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر گفت: نخستین برنامه این مرجع تقلید، ساعت 8:30 فردا یکشنبه دیدار با علما و طلاب در مصلای شهرستان بوشهر است، ایشان بعد از ظهر همین روز نیز با خانواده های شهدا و عموم مردم در مکان یاد شده دیدار خواهند کرد.

 

وی با بیان این که نیروهای مسلح در دومین روز از سفر حضرت آیت الله نوری همدانی با ایشان دیدار می کنند، افزود: این دیدار ساعت 8:30 روز دوشنبه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر انجام خواهد شد.

 

این مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: این مرجع تقلید ساعت 10 صبح روز سه شنبه 26 دی ماه در سفری به شهرستان دستشتان با مردم شهر برازجان دیدار خواهد کرد.

 

حجت الاسلام کریمخانی با اشاره به برنامه های حضرت آیت الله نوری همدانی در پنجمین روز از سفر این مرجع تقلید به بوشهر، خاطر نشان کرد: مدیران و مسؤولان دستگاه های اجرایی استان بوشهر صبح روز چهارشنبه در مصلای شهرستان بوشهر با این مرجع تقلید دیدار خواهند کرد.

 

گفتنی است، حضرت آیت الله نوری همدانی صبح روز پنجشنبه 28 دی ماه، بوشهر را به مقصد تهران و سپس قم ترک خواهد کرد./9454/پ201/ج

 

ارسال نظرات