۲۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۱۵۳۰۶۹
با هدف انتشار یادنامه انجام ‌شد؛

فراخوان جمع آوری خاطرات درباره آیت الله مجتبی تهرانی

خبرگزاری رسا ـ دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی حاج آقا مجتبی تهرانی به منظور انتشار یادنامه این استاد اخلاق اقدام به جمع آوری خاطرات درباره آیت الله مجتبی تهرانی کرده است.
آيت الله مجتبي تهراني

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله مجتبی تهرانی مؤسسه پژوهشی فرهنگی مصابیح الهدی به عنوان دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی حاج آقا مجتبی تهرانی(رحمة الله علیه) اقدام به جمع‌آوری خاطرات، نکات آموزنده و مستندسازی آن‌ها از مؤمنین و شاگردان استاد نموده است.

بر اساس این گزارش عنوان دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی حاج آقا مجتبی تهرانی(رحمة الله علیه) طی این فراخوان از کلیه علاقه‌مندان دعوت کرده تا برای غنی سازی این اثر گران‌سنگ، با مؤسسه معظم‌له همکاری کننند تا یک اثر وزین و مستند در این رابطه منتشر شود.

گفتنی است کسانی که تمایل به ثبت خاطرات خود دارند، می‌توانند به سایت مراجعه کرده و یا با شماره 77652135 تماس حاصل فرمایند.

لازم به ذکر است افرادی که قصد دارند خاطرات خود را ثبت کنند باید « ذکر زمان آشنایی با حضرت استاد» « پرهیز از اغراق و بیان ادبی» « دارا بودن یک مبنای عمومی و قابل انتقال» و « ذکر مشخصات شاهد ماجرا» را رعایت نمایند.

این موسسه با بیان این‌که ذکر تمامی خاطرات و نکات اخلاقی دربارۀ آیت الله تهرانی که بیش از 40 سال در مسجد جامع بازار اقامه جماعت می‌نموده و بیش از 3000 جلسه اخلاق و معارف اسلامی در بین توده مردم داشته است، منحصر به یک جلد نخواهد شد آورده است که به امید خدای متعال اولین مجموعه خاطرات و نکات ناب، همزمان با اربعین ارتحال آن عالم عامل ربّانی، در قالب یک «یادنامه» از سوی انتشارات مصابیح الهدی منتشر خواهد شد./959/د101/ص

ارسال نظرات