۲۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۱۵۳۰۷۶
حداد عادل در گفت وگو با خبرنگاران:

شعار انتخابات آزاد مشکوک است/ مراقب باشیم فتنه تکرار نشود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که باید سعی کنیم فتنه دوباره تکرار نشود، از کسانی که به دنبال القای عدم سلامت و آزادی انتخابات در کشور هستند انتقاد کرد.
غلامعلي حداد عادل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دکتر غلامعلی حداد عادل، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، روز دوشنبه در حاشیه دیدار اعضای کمیته تحول علوم انسانی و اسلامی شدن دانشگاه‌های کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با آیت الله مصباح یزدی در گفت و گو با خبرنگاران به طرح انتخابات آزاد که از سوی برخی افراد مطرح شده است، ‌واکنش نشان داد.

 

وی افزود: مقام معظم رهبری در این باره هر چه بوده را فرمودند، ما نیز بیانیه ای روز گذشته در مجلس شورای اسلامی در جهت تبعیت و حمایت از فرمایش رهبر معظم انقلاب صادر کردیم.

 

حداد عادل با بیان این‏که انتخابات در کشور ما همواره آزاد بوده است، خطاب به افراد مطرح کننده این سخن، گفت: وقتی انتخابات در کشور ما آزاد بوده اما مدام تکرار می شود باید از آنها سؤال کرد که مقصود شان از تکرار چیست و اینجا قدری محل شک است.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که انتخابات همواره آزاد بوده است،‌ در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری رسا درباره اهداف مطرح کنندگان این سخن، اظهار داشت:‌ ما تردید داریم در این که مقصود از این حرف ها چیست.

 

حداد عادل خاطرنشان کرد: وقتی در کشور ما انتخابات به صورت آزاد بوده شعار انتخابات آزاد سر دادن تحصیل حاصل است و چیزی که حاصل است مطرح کردن آن به نظر می رسد جای شک و تردید داشته باشد.

 

این فعال سیاسی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر این که آیا باید با این افراد برخورد شود یا صرف محکوم کردن کفایت می کند، گفت: چرا باید برخورد شود و باید سعی کنیم فتنه تکرار نشود./924/پ202/ج

ارسال نظرات