۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۱۵۳۲۹۲
مسؤول انصار حزب الله تبریز:

شهید نواب هیچ‎گاه مصالح اسلام را به منافع اشخاص ترجیح نداد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام بجانی گفت: ملت ایران برای پیروزی انقلاب هزینه‌های بسیاری پرداخت کرده‌اند و برای حفظ نظام ولایی از جان و مال خود نیز می گذرند.
حزب الله

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام روح‌الله بجانی، مسؤول انصار حزب الله تبریز امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت نواب صفوی با تأکید بر این‌که راه و آرمان آن روحانی مجاهد برای همیشه تاریخ ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: شهید نواب هیچگاه مصالح اسلام را به منافع اشخاص ترجیح نداد.

 

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران با خون پاک شهیدانی چون نواب صفوی به ثمر رسیده است، خاطرنشان کرد: ملت ایران برای پیروزی انقلاب هزینه‌های بسیاری پرداخت کرده‌اند، خون‌های زیادی ریخته شده، از این رو امروز نیز برای حفظ نظام ولایی از جان و مال خود نیز می گذرند.

 

مسؤول انصار حزب الله تبریز تصریح کرد: اگر برای حفظ انقلاب، نثار جان، مال و آبرو نیاز باشد نباید دریغ کنیم، نباید رنگ پرده‌ها، جنس مبل‌ها، نوع ماشین و خانه‌هایمان تنها دغدغه ما باشد، نباید دغدغه ما تنها در خوراک، پوشاک، مسکن و میز ریاست باشد، که اگر اینگونه بود، در دنیا و آخرت ضرر خواهیم کرد.

 

حجت الاسلام بجانی ادامه داد: نهایت دغدغه‌های صِرف حیوانی، خواب زمستانی و غفلت است، ما انقلاب کردیم تا زمینه  قیام جهانی حضرت مهدی(عج) و بیداری اسلامی را فراهم کنیم، نباید با برخی گفتارها و رفتارها خون پاک شهیدانی چون نواب صفوی پایمال شود.

 

وی با تأکید بر این‌که باید از خودمان بگذریم، تا آرمان‌های شهید نواب صفوی محقق شود، افزود: باید برای قیامت و پاسخگویی به شهیدان آماده باشیم و با رفتار خود افتخار شهیدان شویم نه اینکه شرمنده آنها باشیم، امروز جمع شده‌ایم تا با آرمان شهید نواب صفوی تجدیدپیمان ببندیم.

 

مسؤول انصار حزب الله تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحرکات اخیر جریان فتنه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال آینده اظهار داشت: هشدار جدی به فتنه‌گران 88 و 92 داریم، روزی با طرح تقلب در انتخابات دل ولایت را خون کردید و امروز با بحث انتخابات آزاد به دنبال راه‌اندازی فتنه‌ای دیگری هستید.

 

حجت الاسلام بجانی خواستار هوشیاری و بصیرت مردم در مقابله با فتنه‌گران شد و تصریح کرد: به جریانی که از مسیر ولایت منحرف و خارج شده‌اند، هشدار می دهیم که امت حزب الله عزت، امنیت و اعتلای خود را مدیون ولایت است و اجازه نخواهد داد، عده‌ای منحرف در آستانه انتخابات امنیت کشور را خدشه‌دار کنند.

 

وی در پایان با تأکید بر این‌که مردم ولایت‌مدار و حزب‌اللهی ایران اسلامی خود می دانند چگونه منحرفان را به زباله‌دان تاریخ روانه کنند، گفت: اگر قرار باشد با خون خود پایه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم‌تر کنیم و اجر مبارزاتمان اجر شهید نواب صفوی باشد، آماده و مشتاقیم./935/پ202/ب

ارسال نظرات