۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۱۵۳۳۷۲
آیت الله باریک بین:

ایستادگی در برابر نظام سلطه به یک فرهنگ در دنیا تبدیل شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که ملت های آزادی خواه با الگوگیری از انقلاب اسلامی علیه ظلم و حکومت های مستکبر عالم به پا خاسته اند، خاطرنشان کرد: امروز ایستادگی در برابر نظام سلطه به یک فرهنگ غالب در دنیا مبدل شده است.
نماينده ولي فقيه در قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله هادی باریک بین، نماینده ولی فقیه در قزوین، روز گذشته در دیدار اعضاء بسیج اصناف استان به حضور گسترده مردم در مراسم ایام عزاداری امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم پرشکوه ماه محرم و صفر نشان دهنده عشق و ارادت قلبی مردم به ائمه اطهار(ع) به ویژه سالار شهیدان بوده است.

 

وی با بیان این که مردم ما همواره در پی بهره گیری از معارف اهل بیت(ع) بوده اند، افزود: علاقه مندان به نهضت حسینی در این ایام به خوبی معارف حسینی بهره مند شدند.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین در بخش دیگری از سخنان خود به نقش برجسته اصناف در پیشبرد نهضت عظیم اسلامی اشاره کرد و گفت: بازاریان متعهد در پیروزی انقلاب نقش بسیار مهمی ایفا کردند.

 

آیت الله باریک بین با بیان این که ستون محکمی در برابر رژیم طاغوت بود، خاطرنشان کرد: بازاریان متهد و مؤمن کشورمان با پیروی از رهنمودهای بنیانگذار کبیر انقلاب در مسیر اهداف نهضت گام برداشتند.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که بازاریان با رهبری روحانیت توانستند در پیشبرد اهداف نهضت اسلامی نقش آفرین باشند، تصریح کرد: پشتیبانی کسبه و بازاریان در سه دهه اخیر از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی همواره برجسته بوده است.

 

آیت الله باریک بین بر ضرورت تبیین نقش اقشار مختلف جامعه به ویژه قشر بازار در تحقق اهداف نهضت انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: بهره گیری از تجربه های این افراد تلاش گر می تواند بسیار راهگشا باشد.

 

امام جمعه قزوین در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: امروز این نظام دینی علیرغم همه مشکلات و تنگناها در اوج اقتدار قرار دارد.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که آرمان های انقلاب امروز در عرصه جهانی مطرح است، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در شرایط حاضر به الگویی مناسب برای ملت های آزاده و مسلمان دنیا تبدیل شده است.

 

آیت الله باریک بین بیداری اسلامی در عرصه جهانی را الهام گرفته از نهضت عظیم ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: امروز ملت های آزاده با بهره گیری از گفتمان این انقلاب در برابر زیاده خواهی های مستکبران عالم ایستادگی می کنند.

 

امام جمعه قزوین با اشاره به این که ملت های آزادی خواه با الگوگیری از انقلاب اسلامی علیه ظلم و حکومت های مستکبر عالم به پا خاسته اند، خاطرنشان کرد: امروز ایستادگی در برابر نظام سلطه به یک فرهنگ غالب در دنیا مبدل شده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف تأکید کرد و گفت: تبعیت از ولی فقیه یک وظیفه مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین با تأکید بر این که همگان باید خود را موظف به پشتیبانی از ولایت فقیه بدانند، ادامه داد: بازاریان نیز به عنوان پشگامان دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب باید همواره پشتیبان ولایت فقیه باشند.

 

آیت الله باریک بین در بخش پایانی سخنان خود پشتیبانی از ولایت فقیه را زمینه ساز خنثی شدن توطئه های دشمنان دانست./950/د101/ب

ارسال نظرات