۲۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۱۵۳۳۹۲

سفر پنج روزه آیت الله نوری همدانی به استان بوشهر پایان یافت

خبرگزاری رسا ـ سفر پنج روزه حضرت آیت الله نوری همدانی به بوشهر، صبح امروز با بدرقه نماینده ولی فقیه و استاندار بوشهر پایان یافت.
پايان سفر 5 روزه آيت الله نوري همداني به بوشهر بدرقه از آيت الله نوري همداني - پايان سفر 5 روزه به بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی، از مراجع تقلید، پس از سفر پنج روزه خود به بوشهر، صبح امروز با بدرقه آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه، فریدون حسنوند، استاندار، مدیران حوزه علمیه بوشهر و سایر مسؤولان استانی، بوشهر را به مقصد تهران و سپس قم ترک کرد.

بر اساس این گزارش، دیدار با علما، روحانیان و نخبگان و فرهیختگان این استان از اهداف سفر این مرجع تقلید بود.

حضرت آیت الله نوری همدانی همچنین در این سفر با خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران، مدیران ارشد استانی، و نیروهای مسلح بوشهر دیدار کرد.

همچنین بازدید از نیروگاه اتمی بوشهر و دیدار با مردم برازجان از دیگر برنامه های سفر حضرت آیت الله نوری همدانی به این استان بود.

حضور در منزل خانواده شهید عاشوری، به عنوان نخستین روحانی شهید دوران انقلاب و دیدار با سردار نقدی از برنامه های سفر حضرت آیت الله نوری همدانی به شهر بوشهر بوده است.

گفتنی است، حضرت آیت الله نوری همدانی و هیأت همراه صبح امروز، با بدرقه مدیران ارشد استان بوشهر، در فرودگاه بین المللی این شهرستان، بوشهر را به مقصد قم ترک کرد./9454/پ203/ج

ارسال نظرات