۲۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۱۵۳۵۱۴
استاد حوزه علمیه:

رسانه‎ها پیشگام ترویج ارزش‌های اسلامی باشند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه با تأکید بر این که رسانه‌ها پیشگام ترویج ارزش‌های اسلامی باشند، بیان داشت: باید از ابزار رسانه به بهترین شکل ممکن و به منظور ترویج و تحکیم تعالم والای الهی در جامعه بهره گیری شود.
روزنامه

حجت الاسلام سید جعفر رضایی، استاد حوزه علمیه، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با بیان این که بصیرت افزایی سبب می شود تا به نحوی ارزنده دوست و دشمن را بشناسیم، گفت: تحلیل درست از خطوط و برنامه های دشمنان می توان نقش والایی را در مقابله با آنان داشته باشد.

 

وی با تأکید بر این که رسانه‌ها پیشگام ترویج ارزش های اسلامی باشند، بیان داشت: باید از ابزار رسانه به بهترین شکل ممکن و به منظور ترویج و تحکیم تعالم والای الهی در جامعه بهره گیری شود.

 

حجت الاسلام رضایی با اشاره به این که بصیرت افزایی بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است، گفت: ایادی استکبار جهانی درصدد هستند تا با انواع برنامه‌ها و ترفندها آحاد مردم جامعه و جوانان را از مسیر دین مداری خارج کنند.

 

وی با بیان این که آگاهی بخشی امری اساسی در خنثی کردن برنامه‌های دشمنان در جنگ نرم است، یادآور شد: جوانان جامعه باید به این آگاهی دست یابند که دشمنان چه برنامه‌ها و نقشه‌هایی را برای آنان کشیده اند و در واقع ایادی استکبار جهانی با این اقدامات درصدد کاهش جایگاه دین در میان آحاد جامعه هستند.

 

امام جمعه کله بست مازندران با تأکید بر این که ترویج ارزش‌های والای اسلامی مسأله‌ای مهم و اساسی در جامعه است، خاطرنشان کرد: باید اهتمام خاصی نسبت به گسترش دین مداری و خدا محوری در جامعه وجود داشته باشد.

 

حجت الاسلام رضایی با تأکید بر این  که تقوا و بندگی صالح مسأله ای ارزنده به منظور تهذیب نفس و تعالی معنوی در انسان است، گفت: انسان باید از ارزش های گرانقدر اسلامی به منظور سعادتمندی خود در دنیا و آخرت بهره گیرد.

 

وی با بیان این که مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان جنگی نرم و در عین حال سخت است، بیان داشت: تلفاتی که در جنگ نرم می دهیم قابل افتخار نیست؛ اما در جنگ نظامی به تلفات خود می بالیم و به آنان افتخار می کنیم.

 

حجت الاسلام رضایی در پایان گفت: امیدواریم همان گونه که در جنگ سخت و نظامی شاهد امدادهای غیبی حضرت حق بودیم در این جنگ نابرابر نیز خداوند منان یار و مددکار ما باشد./9501/ت303/س

ارسال نظرات